رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

احد هوشمند قره‌باغ رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی شد

10:30 - 28 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۲۹۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
احد هوشمند قره‌باغ به عنوان رئیس حوزه هنری استان آذربایجان غربی منصوب شد.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، طی حکمی از سوی محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری، احد هوشمند قره‌باغ به عنوان رئیس حوزه هنری استان آذربایجان غربی منصوب شد.

در متن مومنی‌شریف خطاب به احد هوشمند قره‌باغ آمده است:

«بنا به پیشنهاد مدیرکل محترم امور استان‌ها و مجلس و با عنایت به سوابق و شایستگی‌تان شما را به عنوان رئیس حوزه هنری استان آذربایجان غربی منصوب می‌نمایم.

استان آذربایجان غربی در کنار طبیعت زیبا و کم نظیر خود، نمونه‌ای از همدلی و همزیستی متعالی اقوام و مذاهب و ادیان توحیدی است. حضور اقلیت‌های دینی در کنار مذاهب اسلامی، کرد و ترک و فارس و... تابلوی زیبایی است که ذهن هر هنرمندی را به خود معطوف می‌کند.

مردم خونگرم و مومن این دیار سالیان سال است مرزداران پرافتخار ایران اسلامی هستند، و تاریخ گواهی عظمت آفاق است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در مبارزه گروهک‌های معاند و رژیم بعث عراق با اهدای هزاران شهید دین خود را به‎‌خوبی ادا نمودند.

امید است در طول دوران مدیریت شما با تاکید به سند راهبردی و سیاست های ابلاغی حوزه هنری، شاهد تولید آثار فاخر هنری، ترویج فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و حمایت از هنرمندان متعهد و تربیت هنرمندان جوان و علاقه‌مند به انقلاب شکوهمند باشیم.

دوام موفقیت و سربلندی در خدمت صادقانه و خستگی‌ناپذیر را برای شما و سایر همکاران محترم از درگاه خدای متعال خواستارم.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *