سرباز «سعید براتی» تنها اسیر ناجا در بند گروه‌های تروریستی است

9:10 - 28 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۲۷۷
معاون نیروی انسانی ناجا گفت: سرباز وظیفه «سعید براتی» تنها اسیر نیروی انتظامی در دست گروه‌های تروریستی است که تلاش برای آزادی او ادامه دارد.
سرباز «سعید براتی» تنها اسیر ناجا در بند گروه‌های تروریستی استبه گزارش گروه فضای مجازی ،سردار «محمد زارعی» معاون نیروی انسانی ناجا اظهار داشت: آزادگان ما در مدت زمانی که در بند اسارت دشمن بودند علی‌رغم تمام شکنجه‌های جسمی و روحی، خم به ابرو نیاوردند و با صبر و استقامت دشمن را حقیر کردند.

وی افزود: رزمندگان ما گرچه در چنگال دشمن و در زندان‌های رژیم بعث اسیر بودند، اما در واقع دشمنان اسیر این رزمندگان بودند.

معاون نیروی انسانی ناجا با بیان اینکه ایثارگری و از خودگذشتگی هنوز هم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهید محسن حججی نمونه بارز یک رزمنده ایثارگر بود. زمانی که به اسارت گروهک تروریستی داعش درآمد خم به ابرو نیاورد و صلابت و استقامت خود را به جهانیان نشان داد.

وی در ادامه به سرباز «سعید براتی» که در مرز میرجاوه به اسارت گروهک تروریستی جیش الظلم درآمد، اشاره کرد و افزود: تنها اسیر نیروی انتظامی، این سرباز وظیفه است که در حال رایزنی برای آزادی‌اش هستیم.


 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 
 
منبع: دفاع پرس


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *