دو نظامی سعودی توسط یگان تک تیرانداز ارتش یمن در منطقه جیزان کشته شدند

1:31 - 28 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۲۲۸
یگان پشتیبانی توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن روز جمعه تجمع نظامیان سعودی در موضع «الکرس و سودانه» در منطقه جیزان را گلوله باران کرد که شماری زخمی برجای گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل ، 2نظامی سعودی توسط یگان تک تیرانداز ارتش و کمیته های مردمی یمن در موضع نظامی «الدخان» در منطقه مرزی جیزان عربستان (جنوب) کشته شدند.

به نقل از شبکه خبری المسیره، یک منبع نظامی گفت: یگان پشتیبانی توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن روز جمعه تجمع نظامیان سعودی در موضع «الکرس و سودانه» در منطقه جیزان را گلوله باران کرد که شماری زخمی برجای گذاشت.


توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن روز جمعه همچنین تجمع نظامیان سعودی و مزدوران آنها را در گذرگاه «الطوال» و موضع نظامی «مثعن» در جیزان هدف قرار داد.


عربستان، امارات، بحرین و مصر روز پنجم ژوئن گذشته (15 خرداد96) با متهم کردن دوحه به حمایت از تروریسم، ونزدیکی به ایران، روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع و مرزهای زمینی، دریایی و هوایی خود را به روی این کشور بستند.


وزارت خارجه قطر با رد همه این اتهام ها تاکید کرد که این سه کشور با همکاری مصر، به دنبال تحمیل قیمومیت خود بر تصمیمات ملی ما هستند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *