کاپیتان تیم والیبال نوجوانان ایران: برای رقابت با ایتالیا آماده‌ایم/ تلاش می‌کنیم درگیر کری‌خوانی نشویم

18:19 - 27 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۱۷۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کاپیتان تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: چندین جلسه آنالیز برای رقابت با تیم ایتالیا داشته‌ایم و برای مسابقه با ملی‌پوشان این کشور آماده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر حسین اسفندیار در آستانه دیدار ایران و ایتالیا در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان در بحرین افزود: خدا شکر به شرایط نسبی که مدنظر بوده رسیدیم. رقابت ها امروز شروع شده است و تیم ایران امروز را استراحت داشت و فردا در نخستین دیدار به مصاف ایتالیا می‌رود.

وی با بیان اینکه شرایط تیم ملی برای شروع مسابقات خوب است، گفت: من و پوریا یلی که به تازگی از تیم جوانان به تیم ملی نوجوانان پیوستیم، به هماهنگی مورد انتظار کادر فنی دست یافتیم و امیدوارم تیم ایران نتیجه دلخواه خود را در این رقابت ها به دست آورد.

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان درباره دیدار با ایتالیا گفت: بازی با ایتالیا مسابقه سختی است به دو دلیل نخست اینکه بازی اول ایران است و دیدار نخست شرایط خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: نکته مهمتر اینکه تیم های والیبال نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران نخستین دیدار خود را در سال 2017 برابر ایتالیا برگزار کردند، این موضوع حالت کری خوانی برای والیبال دو کشور دارد. تلاش می کنیم که بدون توجه به این مسایل به مصاف ایتالیا برویم و فقط تمرکز به ارائه نمایش زیبایی از والیبال داشته باشیم.

اسفندیار با یادآوری دیدار با ایتالیا در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در دوره گذشته گفت: در آن دیدار تیم ایران نتیجه ست های اول و دوم را واگذار کرد و در ابتدای ست سوم نیز چند پوئن از ایتالیا عقب بودیم که بعد به بازی برگشتیم و در نهایت سه بر دو فاتح میدان شدیم.

وی تاکید کرد: به همین دلیل ایتالیایی ها با انرژی مضاعف برای انتقام آن مسابقه به میدان می آیند اما تیم ایران هم که از کادر خوبی بهره می برد، آماده است و نگرانی خاصی برای مسابقه با این تیم نداریم. چندین جلسه آنالیز ایتالیا را نیز پشت سر گذاشتیم و برای رقابت آماده ایم.

 


برچسب ها: ایتالیا والیبال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *