نمی‌توانیم بگوییم چرا پرسپولیسی‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند/ عزم‌مان را برای بردن آنها جزم کرده بودیم/ سیاه‌جامگان متفاوتی را می‌بینید

15:09 - 27 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۱۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: بازی جوانمردانه جزء قانون فوتبال نیست که بگوییم چرا پرسپولیسی‌ها انجام ندادند.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در رابطه با تساوی سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیس گفت: بازیکنان عزم خود را جزم کرده بودند که در این بازی به پیروزی برسند اما قسمت نشد ضمن اینکه پرسپولیس تیمی بسیار قوی است. امیدوارم این تیم قهرمان آسیا شود چون لیاقت آن را دارد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد بازیکنان سیاه‌جامگان ضد فوتبال مقابل پرسپولیس بازی کردند و پرسپولیسی‌ها هم در یک صحنه به همین دلیل توپ را به بازیکنان سیاه‌جامگان ندادند، افزود: بازی جوانمردانه جزء قانون فوتبال نیست که بگوییم چرا پرسپولیسی‌ها انجام ندادند. واقعا بازیکنان ما در یکی، دو صحنه مصدوم شده بودند و باید توپ را به بیرون می‌زدند که این کار را انجام ندادند.

مالک باشگاه سیاه جامگان مشهد اضافه کرد: قطعا امسال سیاه جامگان متفاوتی را نسبت به گذشته شاهد هستیم. هنوز تیم ما جانیفتاده و برای این موضوع نیاز به زمان داریم . من به این تیم‌مان امید داریم.

عباسی در خصوص اشتباهات داوری بازی تیمش مقابل پرسپولیس که اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها را هم همراه داشت، گفت: واقعا آن دو صحنه در محوطه جریمه ما پنالتی نبود و نمی‌دانم چرا می‌گویند داور اشتباه کرده است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *