راهکارهای طب سنتی برای کاهش و افزایش فشار خون/ بهترین خوراکی ها برای درمان

22:12 - 27 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۱۴۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
یک متخصص طب سنتی راهکارهایی را برای کاهش فشار خون و افزایش فشار خون در مواقع اضطراری ارائه کرد.
فشار خوناحمد بهرامی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: افرادی که دچار فشار خون بالا و یا پایین هستند همواره در معرض خطراتی بوده و لازم است اطلاعات لازم برای بالا بردن و یا کاهش فشار خون خود را در اختیار داشته باشند.
 
وی افزود: بدون شک درمان فشار خون بالا و یا پایین مستلزم مراجعه به پزشک است اما با کمک طب سنتی نیز می توان این مشکلات را برطرف کرد.

این متخصص طب سنتی با اشاره به لزوم قرار گرفتن غلات و سبزی جات در رژیم غذایی افراد دارای فشار خون بالا اظهارکرد: افرادی که مبتلا به فشار خون هستند باید غلات و سبزیجات را در رژیم غذایی خود جای دهند.

بهرامی ادامه داد: خوردن گوجه فرنگی، کلم، بادام و نوشیدن روزانه 7 تا 8 لیوان آب نیز می تواند در کنترل فشار خون تاثیر زیادی داشته باشد.

وی با تاکید بر خطرات فشار خون پایین خاطرنشان کرد: همان طور که فشار خون بالا می تواند منجر به مشکلات زیادی در فرد بیمار شود، فشار خون پایین نیز خطرناک است زیرا در این شرایط مغز، کلیه ها و قلب به درستی کار نکرده و می تواند منجر به ایجاد مشکلات زیادی شود.

این متخصص طب سنتی در خصوص راهکارهای آسان برای بالا بردن فشار اذعان کرد: مصرف نمک، نوشابه، آب چغندر و برخی میوه ها از قبیل آناناس می تواند منجر به بالا رفتن فشار خون شود.





ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
سپاس
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *