رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معجزه کدو در پیشگیری از سرطان و ام اس+ اینفوگرافیک

14:40 - 27 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۱۰۳
کدو ارزش تغذیه‌ای زیادی دارد و در پیشگیری از بیماری هایی، چون سرطان، ام اس، فشارخون و پروستات بسیار موثر است.
به گزارش گروه فضای مجازی ، کدو ارزش تغذیه‌ای زیادی دارد و برای سلامتی بسیار مفید است. کدوسبز حاوی درصد آب است و سرعت متابولیسم یا سوخت‌وساز بدن را بالا می‌برد به همین دلیل در کاهش وزن و لاغری موثر است و خطر ابتلا به ام اس و سرطان کولون (روده بزرگ) را کاهش می‌دهدو حاوی عناصر ضد سرطانی است.

بیشتر موادمغذی موجود در کدو سبز در پیشگیری از آترواسکلروزیس (گرفتگی‌عروق) و بروز بیماری‌های قلبی در دیابتی‌ها نقش دارد، این ماده غذایی قاتل فشارخون بوده و در کاهش خطر بروز حمله قلبی و سکته‌مغزی بسیار تاثیرگذار است.

کدوسبز از اکسیداسیون کلسترول که یکی از دلایل اصلی تجمع کلسترول در دیواره رگ‌های خونی و گرفتگی عروق است جلوگیری می‌کند و در کاهش‌وزن و لاغری موثر است.

کدوسبز حاوی ترکیبات ضدپیری است و موجب تقویت‌حافظه می‌شود و در کاهش مشکلات وابسته به سن به تا ۴۰ درصد نقش دارد و آسم را درمان و عصاره کدوسبز به تخفیف علائم بزرگی خوش‌خیم پروستات کمک می‌کند علاوه بر این مس موجود در این سبزی به کاهش علائم دردناک آرتریت روماتوئید کمک می‌کند.
 
 
 معجزه کدو در پیشگیری از سرطان و ام اس+ اینفوگرافیک
 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *