«کازان» آماده میزبانی مسابقات ووشوی قهرمانی جهان

15:05 - 26 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۹۸۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
تیم هماهنگ کننده اعزامی فدراسیون جهانی ووشو به روسیه شرایط شهر کازان را برای میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان، مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، تیم هماهنگ کننده اعزامی فدراسیون جهانی ووشو به روسیه با مسئولیت «مهدی علی‌نژاد» رئیس فدراسیون کشورمان با برگزاری جلسات متعدد، شرایط شهر کازان را برای میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان، مطلوب ارزیابی کرد. 

تیم اعزامی فدراسیون جهانی ووشو ابتدا از هتل «کورستون» محل برگزاری کنگره جهانی و جلسات کمیته‌های مختلف بازدید و آنرا تایید کرد.

سپس محل میزبان جلسات هیات رئیسه بازدید شد و مورد تایید قرار نگرفت و مقرر شد تا محل دیگری انتخاب شود.

بررسی شرایط سالن برگزاری مسابقات از دیگر موارد انجام شده بود. سالن ژیمناستیک شهر کازان (جمهوری تاتارستان) که یکی از بهترین و مجهزترین سالن‌های روسیه محسوب می‌شود مورد تایید قرار گرفت. این سالن میزبان رقابت‌های ژیمناستیک یونیورسیاد سال ۲۰۱۳ بوده است.

در ادامه تیم اعزامی فدراسیون جهانی به همراه مسئولان روسیه‌ای از دهکده ورزشکاران دیدن کرده و آنرا مناسب دانستند. این دهکده نیز برای یونیورسیاد سال ۲۰۱۳ تاسیس شده است و همچنین میزبان ورزشکاران در مسابقات شنای قهرمانی جهان نیز بوده است.

علی نژاد مسئول کمیته هماهنگی مسابقات جهانی در این بازدید بر تهیه غذای حلال برای ووشوکاران تاکید کرد.(۵۵ درصد جمعیت جمهوری تاتارستان را مسلمان تشکیل می‌دهند.)

برگزاری ۶ ساعت جلسه فشرده با رئیس کمیته برگزاری مسابقات جهانی ووشو از دیگر برنامه‌های کمیته هماهنگی فدراسیون جهانی این رشته بود که مباحث مختلفی در آن صورت پذیرفت.

جلسه با «خلیل شیخ الدین اوف» قائم مقام وزیر ورزش و جوانان جمهوری تاتارستان بخش دیگر این نشست‌ها بود که طرفین از اقدامات انجام شده برای میزبانی مطلوب این رویداد مهم تشکر کردند.

علی‌نژاد در پایان دیدار‌های خود با رئیس فدراسیون ووشوی جمهوری تاتارستان دیدار و برای همکاری متقابل با این فدراسیون مسلمان اعلام آمادگی کرد که مورد استقبال همتای روسیه‌ای قرار گرفت.

رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان از هفتم مهرماه به میزبانی شهر «کازان» روسیه آغاز خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *