اسبی برگزینید و میدانی بیازمایید...

14:51 - 26 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۹۷۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
هفته دهم کورس تابستانه تهران فردا برگزار می‌شود.

اسبی برگزینید و میدانی بیازمایید

به گزارش گروه ورزشی ، مجموعه سوارکاری نوروزآباد در جمعه‌های داغ تابستان نه فقط میزبان کورس پُرهیجان اسبدوانی، بلکه پاتوق عاشقانی است که زندگی‌شان با اسب و سوارکاری پیوندی همیشگی و ناگسستنی دارد. این روزها در نوروزآباد حال و هوایی دیگر حاکم است. به‌ همت فدراسیون سوارکاری و باشگاه یال، امکانات رفاهی مناسبی برای مشتاقان این ورزش جذاب تدارک دیده شده که از جمله آنها می‌توان به تجهیز جایگاه VIP، تصویربرداری حرفه‌ای از تمامی زوایای میدان، پخش زنده رقابت‌ها در تلویزیون اینترنتی آیو و مانیتورهای بزرگ داخل میدان، راه‌اندازی کانتر پیش‌بینی در بخش VIP، افزایش باجه‌های پیش‌بینی، ایجاد میکسدزون و... اشاره کرد.
افزون بر موارد برشمرده، باشگاه دوست‌داران اسب و سوارکاری (یال) این امکان را فراهم کرده است که علاوه بر شارژ آنی کیف پول مشارکت کنندگان، جوایز برندگان پیش‌بینی آنلاین کورس تهران، در روزهای شنبه به حساب برندگان واریز ‌شود.

تاکنون نه هفته از کورس تابستانه تهران برگزار شده و مشارکت‌کنندگان بسیاری توانسته‌اند برنده جوایز نقدی پیش‌بینی رقابت‌ها باشند و این امکان در هفته دهم نیز با رقابت چابک‌سواران سوار بر اسب‌های عرب، دوخون و تروبرد فراهم است.

همچنین باشگاه یال برای افراد علاقه‌مندی که فرصت حضور در مجموعه اسب‌دوانی را پیدا نمی‌کنند، این امکان را فراهم کرده تا کورس تابستانه تهران را از ساعت ۱۶:۳۰ در aionet.ir به‌صورت زنده نظاره‌گر باشند و از طریق yaal.ir با انتخاب اسب‌های مدنظرشان، شانس به دست آوردن جوایز ویژه این رویداد را به دست آورند.

شما هم اگر تا به امروز فرصت ورود به دنیای رؤیایی اسب و سوارکاری را نداشته‌اید، با حضور در باشگاه سوارکاری نوروزآباد واقع در جادۀ قدیم کرج، خیابان خلیج‌فارس، بلوار رهنما؛ اسبی برگزینید و میدانی بیازمایید و روزی مفرح را تجربه کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *