تغییر بسیار جالب در آیکون نقشه اپل

16:00 - 26 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۹۵۸
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
شرکت اپل آیکون نقشه خود در سیستم عامل آی‌او اس را تغییر داد و محل شرکت اپل را جایگزین کرد.
تغییر بسیار جالب در آیکون نقشه اپلبه گزارش گروه فضای مجازی ،شرکت گوگل پس از ساختن اپلیکیشن نقشه «Google Map» خود، تحول بزرگی در تکنولوژی به وجود آورد، خصوصا اینکه پس از آن جی پی اس نیز در دسترس کاربران قرار گرفت و باعث شد در هر زمان و مکانی بتوانند با اتصال به شبکه مجازی، محلی که در آن حضور دارند را تشخیص دهند و مقصد خود را به شکلی دقیق مشخص کنند.

پس از آنکه نرم‌افزار گوگل به شکل عمومی در دسترس قرار گرفت، تمامی گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل‌های مختلف از آن بهره بردند و نقشه گوگل به جزء جدایی‌ناپذیر گوشی‌های هوشمند تبدیل شد، به گونه‌ای که اگر گوشی‌ای فاقد این قابلیت بود فروش آن به کلی تحت تاثیر قرار می‌گرفت.

سیستم عامل‌های مختلفی از نقشه گوگل استفاده می‌کنند، یکی از آن‌ها سیستم عامل آی‌او‌اس شرکت اپل است. هرچند که آیکون این اپلیکیشن در گوشی‌های مختلف تفاوت دارد، اما کارایی آن ثابت است. به همین دلیل شرکت‌های مختلف گوشی سازی روی شکل ظاهری آیکون این نرم افزار تغییراتی صورت می‌دهند و آن را شخصی سازی می‌کنند.

در همین راستا شرکت اپل اخیرا آیکون نقشه گوگل خود را تغییر داده است. تصویری که جدیدا شرکت اپل برای آیکون این نرم افزار استفاده کرده، مختصات جغرافیایی شرکت مدیریتی اپل روی نقشه گوگل را نشان می‌دهد. نکته جالب در تغییر صورت‌گرفته این است که اپل تصویر فوق را به صورتی نمادین در نقشه خود قرار داده تا به طور ویژه موقعیت خود را به کاربران نشان دهد.



 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *