تقدیر ۲۱۲ نماینده مجلس از اقدامات سردار دهقان

12:51 - 26 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۹۳۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
۲۱۲ نفر از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای از زحمات سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در دولت یازدهم تقدیر کردند.

////////////////////به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، در جریان جلسه علنی امروز (پنجشنبه 26 مرداد) مجلس شورای اسلامی، 212 تن از نمایندگان طی نامه‌ای از زحمات سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت یازدهم تقدیر کردند.

در این نامه که متن آن،توسط محمدحسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس قرائت شد، آمده بود: رشد جهشی تولیدات صنایع دفاعی در تسلیحات و تجهیزات نظامی و به‌ویژه قدرت موشکی توام با ارتقای نوآوری و فناوری‌های نوین و نوسازی بخشی از سامانه‌های دفاعی و صنعتی از اقدامات ارزشمند جنابعالی در وزارت دفاع بود که ضمن اثربخشی فراسرزمینی و فرازمانی در عرصه‌های داخلی و خارجی کشور باعث اقتدار نظام و افزایش قدرت بازدارندگی گردید.

نمایندگان در این نامه از تلاش‌های سردار دهقان در کمک به اقتدار علمی، دفاعی و بین‌المللی تقدیر و تشکر کردند.

همچنین در جریان جلسه علنی امروز مجلس، 208 تن از نمایندگان طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی زحمات سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشد اسلامی دولت یازدهم را ارج نهادند.

در متن این نامه نمایندگان ضمن قدردانی از خدمات و کوشش‌های مجدانه صالحی امیری، تصریح شده بود که شایسته است نظام از خدمات مدیریتی وی در سطوح عالی محروم نشود و از این مدیر پرتوان و مجرب در سطوح عالی مدیریتی و اجرایی به نحو مطلوب استفاده شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *