نرخ مرگ و میر مرتبط با مواد مخدر در اسکاتلند

11:56 - 26 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۹۰۷
با افزایش نرخ مرگ و میر و تلفات مرتبط با مواد مخدر در اسکاتلند از دولت این کشور درخواست شد تا در سیاست‌های مقابله کننده با مواد مخدر بازبینی کند.

افزایش تلفات مرتبط با مواد مخدر در اسکاتلندبه گزارش گروه فضای مجازی ، آمارهای منتشر شده در اسکاتلند حاکی از آن است که در سال ۲۰۱۶ میلادی در مجموع ۸۶۷ مورد فوتی مرتبط با مواد مخدر ثبت شده که این آمار نسبت به سال ۲۰۱۵ افزایش ۲۳ درصدی داشته است.

کارشناسان با بیان اینکه در مدت یک دهه مرگ و میر مرتبط با مواد مخدر دو برابر افزایش یافته، اظهار داشتند: موارد فوتی مرتبط با ماده مخدر در اسکاتلند برای سومین سال رکورد بالایی داشته است.

در حال حاضر نرخ مرگ و میر مرتبط با مواد مخدر در اسکاتلند به ازای هر یک میلیون نفر ۲۴۷ مورد است که در میان کشورهای اروپایی بالاترین نرخ را دارد. میانگین فوتی‌های مرتبط با مواد مخدر در اتحادیه اروپا به ازای هر یک میلیون نفر ۲۱.۳ نفر است.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، تقریبا سه چهارم مرگ و میرهای مرتبط با مواد مخدر در اسکاتلند در میان افراد بالای ۳۵ سال است و اکثریت قربانیان مرد هستند.

 

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 

منبع: ایسنا



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *