هزینه اقامت در شهرکرد چقدر است؟

6:00 - 27 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۸۵۹
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
شهرکرد به دلیل برخورداری از شرایط اقلیمی بکر و زیبا و تابستان‌های معتدل مقصد بسیاری گردشگران داخلی است، به همین خاطر به بررسی قیمت هتل های این شهر پرداختیم.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، در فصل تابستان سفر به مناطق خوش آب و هوا و خنک بیشتر از سایر مناطق مورد استقبال قرار می گیرد. شهرکرد یکی از زیباترین مرکز استان هایی است که فصل تابستان زمان مناسبی برای سفر به این شهر است. این منطقه به دلیل شرایط اقلیمی، تابستان‌های معتدل و زمستان‌های بسیار سردی دارد.

گردشگاه چشمه زنه هفشجان و ارتفاعات جهان بین هفشجان در ۱۴ کیلومتری شهرکرد، گرداب بن (واقع در شهرستان بن)، پل زمان خان (واقع در شهرستان سامان)، چشمه کوهرنگ، تونل و آبشار کوهرنگ، دشت لاله‌های واژگون، تالاب بین‌المللی چغاخور و تالاب گندمان از نمونه جاذبه های گردشگری این شهر است.

بررسی های میدانی میزان از هتل های این شهر نشان دهنده آن است که قیمت اتاق ها در یک هتل یک ستاره با امکاناتی شامل اینترنت، پارکینگ، لابی، رستوران برای اتاق یک تخته 90 هزار تومان، دو تخته دبل و دوتخته توئین 127 هزار تومان، سه تخته 163 هزار تومان، سوییت پنج تخته 253 هزارتومان قیمت گذاری شده. گفتنی است این قیمت ها به همراه صبحانه محاسبه شده است.

در یک هتل دو ستاره با سبک معماری سنتی و مطابق با بافت محیط قیمت به همراه امکاناتی شامل فضای سبز، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی و موارد مشابه برای اتاق دو تخته – تویین و دو تخته دبل 230 هزار تومان، اتاق سه تخته 250 هزار تومان، اتاق چهار تخته 265 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت ها در یک اتاق سه تخته با امکاناتی شامل سالن کنفرانس، خشکشویی، کافی شاپ برای یک اتاق یک تخته قیمت 120 هزار تومان، برای اتاق دو تخته 174 هزار تومان، سوییت دو تخته 190 هزار تومان، سوییت سه تخته 240 هزار تومان، سوییت چهارتخته 300 هزار تومان، سوییت پنج تخته 355 هزار تومان به اجاره می رسد.

و هتل چهار ستاره این شهر با امکاناتی شامل لاندری، صندوق امانات، سالن اجتماعات، اینترنت در اتاق، فروشگاه برای اتاق یک تخته 265 هزار تومان، دو تخته – تویین و دو تخته – دابل 305 هزار تومان، سوئیت دو تخته 535 هزار تومان، سوییت ویژه دو تخته 695 هزار تومان محاسبه می شود.

گفتنی است برای هتل های 4 ستاره این شهر تخفیفاتی از مبلغ 10 تا 20 درصد به اتاق های آن تعلق می گیرد.


برچسب ها: سوئیت قیمت هتل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *