بوناچیچ: پنالتی‌های مشکوکی برای تیم من گرفته می‌شود/ شاید نیمکت نشینان فولاد دروغ می‌گویند

23:10 - 27 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۶۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: این فصل پنالتی‌های مشکوکی برای تیم من گرفته می‌شود البته شاید اشتباه می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی ، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر فولاد اظهار داشت: 11، 12 سال در فوتبال ایران حضور داشته‌ام، اما متأسفانه امسال پنالتی‌های مشکوکی برای تیم من گرفته می‌شود که امروز هم این اتفاق افتاد. شاید من اشتباه می‌کنم. در هر حال لیگ ادامه دارد. ما امسال 10، 12 بازیکن جدید به تیم‌مان اضافه شده‌اند که به همین خاطر انسجام و هماهنگی نداریم. از زمانی که کار را تحویل گرفتیم، سخت تلاش، مبارزه و تمرین می‌کنیم تا راه رسیدن به پیروزی را بیابیم. این کار سخت، اما شدنی است.

وی پس از مواجه شدن با سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تیم فولاد خوزستان را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: نمی‌دانم چطور باید بگویم، اما من به اینجا آمدم که بیشتر از تیم خودم و درباره آن صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز زمانی که با سؤال دیگر خبرنگاری مواجه شد که از او درباره درگیری نیمکت‌نشینان دو تیم پرسید و یادآور شد که نیمکت‌نشینان فولاد می‌گویند اعضای نیمکت تیم میهمان باعث درگیری شدند، تصریح کرد: من اصلاً به این کارها چه کار دارم؟! من چیزی ندیدم و نظری درباره آن ندارم، اما شاید آنها دروغ می‌گویند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *