ویسی: بازی حاشیه‌های زشت و زننده‌ای داشت/ هر ۲ گل پدیده روی اشتباهات داوری بود

21:39 - 27 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۶۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مانند تیم میزبان بازی جانداری ارائه کردیم اما حواشی بازی زشت و زننده بود.

به گزارش گروه ورزشی ، عبدالله ویسی پس از تساوی 2 - 2 پدیده و استقلال خوزستان، اظهار داشت: با توجه شرایط هر دو تیم در جدول، نیاز مبرمی به گل داشتیم. هم ما و هم تیم پدیده بازی جانداری ارائه کردیم و هر لحظه امکان داشت که گلی ردوبدل شود.

وی در ادامه افزود: متأسفانه حاشیه‌هایی ایجاد شد که زشت و زننده بود. هواداران به ورزشگاه می‌آیند تا از بازی لذت ببرند و این حواشی نباید اتفاق می‌افتاد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد قضاوت رضا عادل داور این مسابقه گفت: متأسفانه هر دو گل تیم حریف روی اشتباه داوری به ثمر رسید. قبل از گل اول پدیده خطا رخ داد. پیش از گل دوم حریف هم یک اوت گرفته شد که به اشتباه به نفع پدیده اعلام شد و همان توپ وارد دروازه ما شد. البته زمانی که داور اشتباه می‌کند، بازیکن ما حق اشتباه ندارد. متأسفانه بازیکن ما هم اشتباه کرد.

ویسی در پاسخ به این پرسش که چرا روشنایی، سرپرست تیم استقلال خوزستان از کنار زمین اخراج شد، خاطرنشان کرد: متأسفانه از محوطه مربوط به نیمکت‌نشینان خارج شد. من هم رفتم اما وسط راه پشیمان شدم!

وی در پاسخ به این سؤال که چرا طالب ریکانی در این بازی از ابتدا بازی نکرد، اظهار داشت: ما بازیکنان جوانی داریم که خیلی خوب بازی می‌کنند. اگر این روند ادامه پیدا کند، ممکن است ریکانی باز هم نیمکت‌نشین باشد. تیم ما نیاز دارد تا بازیکنان باتجربه به زمین بیایند و بازی را کنترل کنند. متأسفانه شب گذشته، هشت بازیکن تیم ما سرما خوردند و همین باعث شد از لحاظ بدنی اُفت کنند. با این حال از سه چهار نفر از این بازیکنان در زمین استفاده کنیم. یکی از آنها همین دفاع وسط ما بود که در دو صحنه از بازیکن حریف جا ماند.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که تیمش مگر کجا بود که با ورود به مشهد، چند بازیکن این تیم دچار سرماخوردگی شدند، خاطرنشان کرد: ما در اهواز بودیم. هوای این شهر هم شرجی و خیلی گرم است. در هر حال بابت حواشی که ایجاد شد، شرمنده هستم و واقعاً معذرت می‌خواهم. امیدوارم دیگر این اتفاقات به خصوص در شهر مشهد مقدس رخ ندهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *