مهاجری: فوتبال روی بدشانسی خود را مقابل استقلال خوزستان به ما نشان داد/ فدراسیون هر بلایی دوست دارد سر ما می‌آورد

21:54 - 27 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۶۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: در چند سالی که در پدیده حضور دارم رابطه ما و فدراسیون کاملاً یک‌طرفه بوده و فدراسیون هر بلایی که دوست دارد سر ما می‌آورد.

به گزارش ، رضا مهاجری پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: جدا از نتیجه به خصوص در نیمه دوم فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم. دو گل زدیم و به تیر دروازه حریف هم زدیم. فوتبال روی بدشانسی خودش را به ما نشان داد. ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم، اما این بازیکنان نمی‌توانند در لحظات حساس مسابقه جریان بازی را کنترل کنند. استقلال خوزستان زمانی که میهمان است خطرناک‌تر از زمانی است که در زمین خودش بازی می‌کند. وقتی ما از این تیم عقب افتادیم، ترسیده بودم، اما همان‌طور که گفتم در زمانی که دو گل زدیم، متأسفانه نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. ما روند فوتبالی خوبی داشتیم، اما باید بیشتر کار کنیم تا اشتباهات‌مان را پوشش دهیم.

سرمربی تیم پدیده درباره داوری دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان تصریح کرد: چیزی که کارشناسان تیم ما به من گفتند این است که داور در دو نوبت باید بازیکن تیم حریف را اخراج می‌کرد. ما چند هفته است که از داوری ضربه می‌خوریم. در بازی برابر پیکان یک پنالتی‌ به اشتباه گرفته شد و در بازی برابر نفت هم داور گل مردود حریف را سالم اعلام کرد. از آن طرف هم فدراسیون هر بلایی که دوست دارد سر ما می‌آورد. در این چند سالی که من در پدیده حضور دارم رابطه ما و فدراسیون کاملاً یک‌طرفه بوده است. بعد از چند سال یک خواسته از فدراسیون داشتیم که بازی با استقلال  را یک روز به تعویق بیندازند، اما هنوز جوابی به ما داده نشده است.

مهاجری در ادامه با اشاره به بخشیده شدن یکی از بازیکنان سپاهان قبل از دیدار تیمش با این تیم خاطر نشان کرد: باشگاه ما از مصطفی احمدی (بازیکن پیشین پدیده) مدت‌هاست شکایت کرده، اما هنوز هیچ جوابی به ما داده نشده است. چطور منِ مربی زمانی که حرف می‌زنم سریع به صحبت‌های من رسیدگی می‌شود، اما به شکایت ما سه ماه است، رسیدگی نشده؟! واقعاً تیم ما مظلوم واقع شده است. مگر ما چقدر زور داریم که در خانه خودمان هم وقتی گلی می‌زنیم دیدید که چطور کادر فنی استقلال خوزستان روی داور ریختند. چه کسی می‌خواهد از ما دفاع کند؟ نمی‌خواهم مساوی و باخت تیمم را گردن داور بیندازم اما می‌خواهم حق‌مان را به ما بدهند.

وی همچنین تصریح کرد: به نظرم تیم ما امروز لایق پیروزی بود. باید دقت‌مان را بالا برده و از فرصت‌های‌مان نهایت استفاده را ببریم. تنها گلایه‌ای که از بازیکنانم دارم این است که باید در لحظات پایانی مسابقه جریان بازی را کنترل می‌کردند.

سرمربی تیم پدیده درباره تیم استقلال خوزستان نیز اظهار داشت: این تیم سه سال است همین فوتبال را بازی می‌کند و کاملاً می‌داند از فوتبال چه می‌خواهد. این تیم روی توپ‌های بلند و سانتر از جناحین کار می‌کند و در کل هم تیم خوبی است. خوزستانی‌ها در تهران با استقلال مساوی کردند و امروز هم ترمز ما را کشیدند.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *