رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کمالوند: تعویض‌های اجبازی، دفاع ما را به هم ریخت/ به جای کمیت، کیفیت در دستور کار ما قرار دارد

23:29 - 26 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۶۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما به جای کمیت، کیفیت را در دستور کارمان قرار داده‌ایم.

به گزارش ، فراز کمالوند در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: در جریان بازی مجبور به انجام تعویض‌های اجباری شدیم و همین مسئله کار دفاعی ما را دچار مشکل کرد. نفرات جایگزین نتوانستند خط حمله پارس جنوبی را کنترل کنند و مهاجمان حریف خیلی خوب کار کردند. صنعت نفت بازیکنان کمی دارد و بیرون رفتن شیمبا به ضرر ما تمام شد. ضمن اینکه عبدالله‌زاده خمدر همان بدو ورود دچار آسیب‌دیدگی شد. علاوه بر این تعجب می‌کنم که چرا این بازیکن در دو بازی بیرون از خانه ما آنقدر دچار اشتباه می‌شود. نمی‌خواهم شکست را گردن بازیکنی بیندازم اما باید علت این موضوع مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی درباره داوری دیدار پارس جنوبی - صنعت نفت آبادان گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم و اظهارنظر در این مورد را به کاشناسان واگذار می‌کنم.

سرمربی تیم صنعت نفت در مورد اینکه تیمش در فصل نقل‌و‌انتقالات بازیکنان زیادی را جذب کرده است، گفت: این صنعت نفت فصل گذشته ۲۵ بازیکن داشت اما امسال ۱۵ بازیکن را در اختیار داریم. ما به جای کمیت، کیفیت را در دستور کارمان قرار داده‌ایم.

کمالوند در واکنش به سؤال خبرنگاری که چرا بازیکنان تیم صنعت نفت بعد از زدن گل اول خود را به زمین می‌انداختند و این کار آنان یادآور دیدار ایران - بحرین بود، گفت: من هم اتفاقاً بعد از گل دوم پارس جنوبی یاد بازی ایران و بحرین افتادم. شما دیدید بازیکنان ما زمانی که به زمین می‌خوردند، مصدوم بودند. به طور کلی شاگردانم امروز باغیرت بازی کردند اما بدشانسی آوردیم. تماشاگران جمی هم جو خوبی ایجاد کرده بودند و کوچک‌ترین اهانتی ضد ما قرار نگرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *