شناسایی عامل به آتش کشیدن پست بانک در کرمانشاه

15:01 - 25 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۶۴۳
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: فردی که به دلیل اختلافات شخصی با برادرش، یک واحد پست بانک را به آتش کشید، شناسایی شده و دستگیری وی در حال اقدام است.

شناسایی عامل به آتش کشیدن پست بانک در کرمانشاهبه گزارش گروه جامعه ، سرهنگ محمدرضا آمویی گفت: اوایل هفته گذشته فردی با مراجعه به یکی از پست بانک های شهر کرمانشاه، پس از ریختن چند لیتر بنزین، آنجا را به آتش کشید.

وی افزود: خوشبختانه کارکنان و مراجعان دفتر پیشخوان با دیدن این صحنه بلافاصله محل را ترک کردند و آسیبی به هیچکس وارد نشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: به دنبال این حادثه و مراجعه مالک پست بانک به کلانتری 12- 22 بهمن، مشخص شد که عامل آتش سوزی برادر وی بوده و به دلیل اختلافات شخصی اقدام به این کار خطرناک کرده است.

سرهنگ آمویی ادامه داد: دوربین های مداربسته داخل این پست بانک ادعای مالک آن را تأیید کرد و عوامل انتظامی دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه فرد خاطی تحت تعقیب است، گفت: انتشار فیلم این حادثه در فضای مجازی، تشویش اذهان عمومی را در پی داشته است، لذا به خبرنگاران و ادمین کانال های تلگرامی توصیه می شود که از ناامن جلوه دادن فضای استان خودداری کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *