رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور بیش از ۵۲ هزار زائر ایرانی تا پایان امروز در شهر‌های مکه و مدینه

14:25 - 25 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۶۱۹
۵۲ هزار و ۵۰۰ زائر ایرانی امروز وارد مکه و مدینه منوره می‌شوند و تاکنون جز در مواردی معدود، ویزای همه زائران صادر شده است.

حضور بیش از 52  هزار زائر ایرانی تا پایان امروز در شهر‌های مکه و مدینهبه گزارش گروه جامعه ،رئیس سازمان حج و زیارت در مدینه منوره اعلام داشت: مجموع حجاج ایرانی که تا پایان وقت امروز امروز ۲۵ مردادماه وارد شهر‌های مکه مکرمه و مدینه منوره می‌شوند 52 هزار و پانصد نفر خواهد بود.

وی افزود: از این تعداد حدود 10 هزار نفر در مدینه منوره و حدود 42 هزار و پانصد نفر در مکه مکرمه استقرار خواهند داشت.
محمدی همچنین خاطرنشان کرد که به جز موارد معدودی ویزای همه 86 هزار و 300 نفر حجاج عزیز اخذ شده و در این خصوص هیچگونه تاخیری وجود ندارد.


بر پایه این گزارش رئیس سازمان حج که مجددا برای رسیدگی به فرآیند ارائه خدمات در مدینه منوره به سر می‌برد، در خصوص میزان رضایتمندی زائرین از روند ارائه خدمات گفت: در جریان سرکشی به هتل‌ها و حضور در مسجد شجره در شب گذشته حجاج عزیز از خادمین خود ابراز رضایت کرده و ما هم تلاش می‌کنیم نواقص حتی جزئی که بعضا در کار پیش می‌آید به سرعت برطرف شود.

محمدی در رابطه با وضعیت سلامت حجاج نیز تاکید کرد: بحمدالله علیرغم شدت گرما وضعیت سلامت حجاج خوب است و باز هم تاکید می‌کنیم که حتما تذکرات بهداشتی را رعایت کنند و به غیر از موارد ضروری از رفتن در فضای باز و نور خورشید در روز پرهیز کنند.

رئیس سازمان در خصوص ادامه پرواز حجاج نیز گفت: انشالله بقیه حجاج که حدود 40 درصد است، نیز طبق برنامه ریزی انجام شده حدود 75 درصد توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی و 25 درصد هم توسط هواپیمایی سعودی تا سی مرداد به مدینه و تا سوم شهریور به جده اعزام خواهند شد.


برچسب ها: حج 96

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *