مرز مهران همچنان اولویت نخست زائران در ایام اربعین است

13:37 - 25 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۵۶۵
جانشین ستاد عتبات عالیات کل کشور گفت: مرز بین المللی مهران همچنان ارز سوی زائران در ایام اربعین حسینی به عنوان اولویت برای تردد محسوب می‌شود.
مرز مهران به گزارش گروه جامعه ، سردار مسعود شوشتری در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: مسئولان این استان طی سال‌های اخیر تلاش زایدالوصفی برای سهولت در تردد زائران اربعین انجام داده اند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: اهمیت و جایگاه کنگره عظیم اربعین به حدی است که تمامی مسئولان خدمت در این راه را افتخاری برای خود می‌دانند و تلاش می‌کنند زمین هرفاه حال زائران را فراهم آورند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور تاکید کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات امسال مسئولیت کمیته اسکان و تغذیه را بر عهده دارد و امیدواریم بهتر از سالیان گذشته در این عرصه ورود کنیم.

وی یادآوری کرد: امسال مرز خسروی نیز برای تردد زائران بازگشایی می‌شود و تا حدودی بار تردد از سایر مرز‌ها کاسته خاهد شد، ولی همچنان مهران اولویت نخست زائران خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کار با هماهنگی بیشتر با طرف عراقی امسال شاهد برگزاری باشکوه‌تر این مراسم باشیم.

محمدرضا مروارید، استاندار ایلام نیز گفت: ساماندهی موکب‌ها باید امسال بطور ویژه در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: فعالیت‌ها برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین در مرز مهران بویژه از نظر راهسازی با سرعت در جریان است و امیدواریم امسال میزبان بهتری برای زوار اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.  
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *