کشف و ضبط بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان یزد

11:54 - 25 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۵۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با رصد اطلاعاتی و کمین سربازان گمنام امام زمان (عج) بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان یزد کشف و ضبط شد.

کشف و ضبط بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان یزدمحمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از کشف و ضبط بیش از یک تن انواع مواد مخدر خبر داد.

وی گفت: با رصد اطلاعاتی و کمین سربازان گمنام امام زمان (عج) بیش از یک تن مواد مخدر در استان یزد کشف و ضبط شد.

این مقام قضایی اظهار کرد: کشف این مقدار مواد مخدر در حاشیه کویر شهرستان خاتم انجام شد و قاچاقچیان قصد داشتند این مواد را به سمت مرکز استان و استان‌های غربی کشور انتقال دهند.

وی اظهار کرد: مواد مکشوفه ۶۵۰ کیلوگرم تریاک و ۳۶۴ کیلوگرم هروئین است و قاچاقچیان پس از درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) با ر‌ها سازی خودرو حامل مواد با استفاده از تاریکی شب متواری گردیدند.

این مقام قضایی از عزمِ جدی همه مسئولین قضایی، انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی استان یزد در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: استان یزد، فضای آرامی برای متخلفان و قانون شکنان ندارد و اجازه نخواهیم داد آرامش و امنیت مردم خدشه دارد گردد.

حبیبی به تلاش برای شناسایی قاچاقچیان متواری اشاره کرد و بیان داشت: برای دستگیری قاچاقچیان متواری تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است و هرگونه قانون شکنی تا سر حد ممکن با مجازات قاطع قانونی روبرو خواهد شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *