هفتمین دوره طرح آموزشی، تربیتی اسوه آغاز بکار کرد

15:30 - 25 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۵۲۲
هفتمین دوره طرح آموزشی، تربیتی قاریان نوجوان قرآن با عنوان اسوه در مجتمع امام خمینی(ره) تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی طرح اسوه، هفتمین دوره طرح آموزشی تربیتی قاریان نوجوان قرآن کریم باعنوان اسوه باحضور ۴۵ نفر از قاریان نوجوان نخبه کشور در مجتمع امام خمینی(ره) تهران آغاز شد.

آیین افتتاحیه این طرح شب گذشته با تلاوت ابراهیم توانچه نوجوان بوشهری آغاز و پس از آن محمدتقی میرزاجانی، مدیر طرح اُسوه طی سخنانی به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در دوره هفتم پرداخت و گفت: فرصت استفاده شرکت‌کنندگان از چنین برنامه‌هایی موجبات ارتقای ایشان را فراهم می‌کند.

دی در ادامه، به توضیح اقدامات انجام شده در دبیرخانه طرح، ظرف شش ماه گذشته پرداخت و افزود: از جمله این اقدامات ایجاد پیوند بین طرح اسوه و طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم است که قاریان حاضر در طرح اسوه درصورت موفقیت از آزمون‌های نظری طرح ارزیابی معاف می‌شوند.

در ادامه برنامه افتتاحیه، کلیپ تصویری دوره ششم طرح اسوه در مشهد مقدس(اسفند 95) پخش شد و پس از آن قاریان برتر در بخش تکالیف آموزشی تقدیر شد.

آیین افتتاحیه هفتمین دوره طرح آموزشی، تربیتی اسوه شب گذشته برگزار و این طرح از صبح امروز رسماً آغاز و تا 9 شهریور‌ماه ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *