دستگیری قاتل دو برادر در شهرک سینای اردبیل/ رفع تصرف ۳۳ هکتار از اراضی ملی در جنوب کرمان/انهدام باند بزرگ انتقال مشروبات الکلی از غرب به شرق کشور/ دستگیری دو نفر دیگر از اراذل و اوباش زیر گذر گلشهر

10:27 - 25 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۴۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دستگیری قاتل دو برادر نقره فروش در اردبیل، کشف ۴۸ قبضه سلاح غیرمجاز در ساری، دستگیری دو نفر دیگر از اراذل و اوباش زیر گذر گلشهر و انهدام باند بزرگ انتقال مشروبات الکلی از غرب به شرق کشور مهمترین اخبار حوزه قضایی طی امروز بود.

دستگیری قاتل دو برادر در شهرک سینای اردبیل/ رفع تصرف ۳۳ هکتار از اراضی ملی در جنوب کرمان/انهدام باند بزرگ انتقال مشروبات الکلی از غرب به شرق کشور/ دستگیری دو نفر دیگر از اراذل و اوباش زیر گذر گلشهربه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، دستگیری قاتل دو برادر نقره فروش در اردبیل، رفع تصرف از ۳۳ هکتار از اراضی ملی در جنوب کرمان، کشف ۴۸ قبضه سلاح غیرمجاز در ساری، دستگیری دو نفر دیگر از اراذل و اوباش زیر گذر گلشهر و انهدام باند بزرگ انتقال مشروبات الکلی از غرب به شرق کشور مهمترین اخبار حوزه قضایی طی امروز بود.

قاتل دو برادر نقره فروش دستگیر شد/دایی سنگدل عامل جنایت شهرک سینای اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از دستگیری قاتل دو برادر نقره فروش که شامگاه ٢٣ مردادماه در شهرک سینای اردبیل به قتل رسیدند، خبر داد.

جزئیات خبر را اینجا بخوانید.

رفع تصرف از ۳۳ هکتار از اراضی ملی در جنوب کرمان

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از رفع تصرف از ۳۳ هکتار از اراضی ملی در روستای اسد آباد از توابع این بخش خبر داد.

جزئیات خبر را اینجا بخوانید.

کشف ۴۸ قبضه سلاح غیرمجاز در ساری/ متهمان به زندان معرفی شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از کشف ۴۸ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در شهرستان ساری خبر داد.

جزئیات خبر را اینجا بخوانید.

 دادستان مرکز استان گلستان در گفت وگو با میزان خبرداد

دستگیری دو نفر دیگر از اراذل و اوباش زیر گذر گلشهر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: دو نفر دیگر از افرادی که یک ماه پیش در زیرگذر گلشهر به حرکات مارپیچ و خودنمایی با سلاح سرد، شمشیر، قمه و دره و نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی و بستن مسیر عبوری مردم اقدام کرده بودند، دستگیر شدند.

جزئیات خبر را اینجا بخوانید.

انهدام باند بزرگ انتقال مشروبات الکلی از غرب به شرق کشور

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرمان از انهدام باند بزرگ انتقال مشروبات الکلی از غرب به شرق کشور خبرداد و گفت: سه نقر از اعضای اصلی این باند دستگیر و دو دستگاه خودرو کشف و توقیف شده است.

جزئیات خبر را اینجا بخوانید.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *