حضور استاندار خراسان رضوی در مراسم استقبال از خانواده شهید حججی

11:16 - 25 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۴۹۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
اعضای خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی با استقبال مسئولان خراسان رضوی، خانواده شهدا و مردم مشهد نیمه شب گذشته وارد فرودگاه مشهد شدند.
خراسان به گزارش گروه سیاسی به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان استاندار، نوروزیان فرماندار مشهد، برخی مدیران کل ستادی و فرمانداران استان، قائم مقام تولیت آستان قدس، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و مسئولان بنیاد شهید در این مراسم حضور داشتند.

در این چارچوب جمعی از شهروندان مشهدی، خادمان بارگاه منور رضوی و جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم برای ساعت‌ها در فرودگاه مشهد در انتظار ورود خانواده شهید حججی بودند.

والدین، همسر و فرزند شهید حججی به منظور زیارت بارگاه منور رضوی، شرکت در یادواره شهیدان محسن حججی و احمد محمد مشلب از سوی آستان قدس رضوی و نیز حضور در مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم به مشهد سفر کرده اند.

شهید مدافع حرم محسن حججی ۲۵ ساله اهل نجف آباد اصفهان از اعضای لشکر نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته پیش هنگام انجام ماموریت مستشاری در مرز عراق و سوریه از سوی مزدوران گروهک تکفیری داعش به اسارت درآمد و پس از دو روز به شهادت رسید. شهید حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می‌پردازد. از این شهید فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *