عذرخواهی زینال‌زاده از داور فینال مسابقات بسکتبال آموزشگاه‌های کشور

9:13 - 25 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۴۴۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
علیرضا زینال‌زاده به همراه بازیکنان تیم بسکتبال توابع تهران و کادر فنی این تیم از داور فینال مسابقات آموزشگاه‌های کشور عذرخواهی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، سه روز پیش فدراسیون بسکتبال اعلام کرد علیرضا زینال‌زاده بازیکن تیم بسکتبال جوانان به دلیل رفتار ناشایست خود در جریان مسابقات قهرمانی آموزشگاه‌های کشور از اردوی تیم ملی اخراج و موضوع برای تعیین میزان محرومیت به وزارت ورزش منعکس می‌شود. پس از این اتفاقات صبح روز گذشته چهار نفر از بازیکنان تیم توابع تهران به همراه یکی از اعضای کادر فنی جهت عذرخواهی و از داور فینال رقابت‌های دبیرستان‌های کشور راهی شهر اراک شدند.

علیرضا زینال‌زاده، مهدی روحی، مصطفی مهدی‌زاده و محمد‌صادق تقی‌نیابه همراه علی خزلی جهت عذر‌خواهی به دیدار احمدلو داور مسابقه فینال رفتند و او با آغوشی باز بازیکنان خاطی را پذیرفت و گفت که از بازیکنان هیچ دلخوری و ناراحتی به دل ندارد. وی با اشاره به پخش فیلم درگیری گفته بود که دختر من با دیدن آن فیلم بسیار ناراحت شد و از من خواست که دیگر برای داوری به شیراز نروم.

احمدلو همچنین از اخراج علیرضا زینال‌زاده از اردوی تیم ملی ابراز تاسف کرد و گفت که دوست نداشتم چنین تصمیمی درباره این بازیکن گرفته شود، امیدوارم مسئولین در این‌باره تجدید نظر کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *