رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یخچالی: 3 پیروزی پیاپی به ما اعتماد به نفس داد/ دیدار با لبنان دشوار است

13:30 - 24 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۲۲۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ملی‌پوش بسکتبال کشورمان گفت: سه برد پیاپی و صعود مستقیم باعث شد تیم اعتماد به نفس بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، بهنام یخچالی پیش از دیدار برابر لبنان در مسابقات بسکتبال کاپ آسیا اظهار داشت: تمام برنامه ریزی ما این بود که با سه برد به مرحله یک چهارم پایانی برسیم که همین اتفاق هم افتاد. سه بازی نخست برای ما مثل دیدار‌های تدارکاتی بود تا به هماهنگی بیشتری برای دیدار‌های دشوارتر برسیم. حالا هم تیم هماهنگ شده و باید برای صعود به نیمه ن‌هایی برابر لبنان بازی کنیم.

ا‏و ادامه داد: دیدار با لبنان قطعا دشوار خواهد بود. دیدار‌های قبلی لبنان نشان داد که آن‌ها از شرایط میزبانی خود به خوبی استفاده می‌کنند. داوری‌ها به سودشان است و جو سالن هم برای حریفان بسیار سنگین خواهد بود. با همه این‌ها باید با قدرت بیشتری وارد زمین شویم و لبنان را ببریم و به نیمه ن‌هایی صعود کنیم.

ملی پوش بسکتبال ایران با اشاره به شرایط روانی خوب حاکم بر تیم گفت: سه برد پیاپی و صعود مستقیم باعث شد تیم اعتماد به نفس بگیرد. اکنون نیز شرایط روحی و روانی بسیار خوبی داریم و فقط باید به دیدار با لبنان تمرکز کنیم، چون به خوبی می‌دانیم که شب بسیار سختی خواهیم داشت. ما باید تلاش مضاعفی انجام بدهیم تا لبنان را در خانه‌اش شکست دهیم. قطعا در این مسابقه خیلی تلاش می‌شود تا تمرکز ما از بین برود، اما باید خیلی مراقب باشیم و تنها به مسابقه فکر کنیم.

‏یخچالی درباره عملکرد خودش در مرحله گروهی نیز گفت: مهم این است که تیم نتیجه بگیرد و من هم در قالب تیم هستم. عملکرد همه بچه‌ها خوب بود و خدا را شکر به هماهنگی خوبی رسیده‌ایم.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *