واقعیت مجازی! / تماس تلفنی دو رئیس جمهور/ پاراگراف ۳۶ برجام را بخوانید

13:31 - 24 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۲۱۴
در همایش فعالان مجازی در مشهد، کمیسیون ویژه‌ای برای طراحی بازی‌های رایانه‌ای تشکیل شده بود که دستاورد‌های خوبی داشت. ولی هنوز در ابتدای راهیم، باید فرصت بیشتری به جوانان بااستعداد و پرانگیزه در این عرصه بدهیم.

واقعیت مجازی! / تماس تلفنی دو رئیس جمهور/ پاراگراف ۳۶ برجام را بخوانیدبه گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.

واقعیت مجازی!

سید عزت الله ضرغامی: بعد از شرکت در نشست فعالان مجازی در مشهد به مجموع تفریحی و پارک وکیل آباد رفتم. باغ‌وحش خوبی دارد. مجموعاً از باغ وحش تهران بهتر و کامل‌تر است. شایعه شده که به دلیل مشکل محیط زیست قرار است تعطیل بشود. خبر خوبی نیست. در کنار قفس حیوانات، سرویس‌های سرگرم‌کننده‌ای هم ارائه می‌شد. از جمله همین بازی هیجان انگیز واقعیت مجازی! قیمت بلیط ۵ تومان بود. عینک را که به چشم می‌زدی، به یک دنیای پرحادثه و دلهره‌آور سفر می‌کنی و با تکان‌هایی که آن نوجوان به محل ایستادن شما می‌دهد خودت را کاملاً در آن فضا احساس کرده و لحظات بسیار پرهیجانی را تجربه می‌کنی! از جاده مرگ تا حمله کوسه و زامبی، همه چیز دارد! خیلی خوب بود. ۵ هزار تومان می‌ارزید! روشن است که هدفم آشنایی بی واسطه با دل مشغولی های مردم است.

پی نوشت:

واقعیت مجازی (Virtual Reality) یعنی تلاش برای برداشتن فاصله بین دنیای واقعی و مجازی. ساده‌ترین مصداق آن، همین سرگرمی بالاست که می‌تواند در حوزه‌های متنوعی توسعه یابد. به اعتقاد من این فناوری ساده و ارزان می‌تواند در حوزه‌های آموزشی به ویژه برای کودکان و جوانان بسیار مفید و تأثیرگذار باشد. اشتغال خوبی هم در جامعه فراهم می‌کند. عزیزانی که دنبال طراحی بازی‌های رایانه‌ای هستند، از این مدل ارزان، جذاب و پرهیجان غافل نشوند. در همایش فعالان مجازی در مشهد، کمیسیون ویژه‌ای برای طراحی بازی‌های رایانه‌ای تشکیل شده بود که دستاوردهای خوبی داشت. ولی هنوز در ابتدای راهیم، باید فرصت بیشتری به جوانان بااستعداد و پرانگیزه در این عرصه بدهیم.

واقعیت مجازی! / تماس تلفنی دو رئیس جمهور/ پاراگراف ۳۶ برجام را بخوانید

تماس تلفنی دو رئیس جمهور

مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه: حسن روحانی رئيس جمهور كشورمان در تماس تلفنی با رییس جمهور روسیه تاكيد كرد که سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران توسعه و ارتقای روابط استراتژیک با همسایگان خود به‌ویژه روسیه است. رئيس جمهور كشورمان اعلام كرد که مناسبات و همکاری های ایران و روسیه در دولت دوازدهم بیش از پیش گسترش خواهد یافت.

پاراگراف 36 برجام را بخوانید

مهدی محمدی فعال رسانه‌ای: قانون امروز مجلس هیچ چنگی به دل نمی زند. تحریم کاتسا یکی از نیرومندترین تحریم ها علیه ایران یا هر کشور دیگری در جهان است که تاکنون وضع شده. در قانون مجلس اما هیچ چیزی که نشانه ای از «پاسخ واقعی» در آن باشد، نمی توان دید. این قانون حتی اینقدر شجاعت به خرج نداده که ارتش و نیروهای اطلاعاتی امریکا در منطقه را صریحا «تروریست» معرفی کند. چنین قانونی یک پاسخ به قانون کاتسا نیست مگر اینکه نمایندگان، آن را به گونه ای کاملا بنیادین اصلاح کنند. تنها اصلاح واقعی، که حقیقتا بر محاسبات امریکا اثر خواهد کرد، این است که نمایندگان مجلس دورنمای بازگشت به مرحله ماقبل توافق را، در صورت «اجرای واقعی: تحریم کاتسا، به امریکا نشان بدهند. پاراگراف 36 برجام در این باره به اندازه کافی صریح هست.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *