رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شرکت تانک‌های ساخت نیروی زمینی سپاه در مسابقات جهانی در صورت مهیا بودن شرایط

11:38 - 24 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۱۶۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: اگر شرایط در مسابقات بین‌المللی سال‌های آتی فراهم شود نیروی زمینی سپاه با تانک‌ها و نفربرهای خود در مسابقات شرکت خواهد کرد.

شرکت تانک‌های ساخت نیروی زمینی سپاه در مسابقات جهانی در صورت مهیا بودن شرایطبه گزارش گروه سیاسی به نقل از روابط عمومی نزسا، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان در حاشیه مراسم استقبال از تیم‌های افتخار آفرین نیروی زمینی سپاه از مسابقات جهانی 2017 روسیه، با اشاره به اینکه مسائل نظامی بسیار پیچیده و مستلزم توانمندی‌های مختلفی است، عنوان کرد: افرادی که در مسابقات بین‌المللی نظامی شرکت می‌کنند، باید از نظر روحی و جسمی در وضعیت مناسبی باشند؛ چند سالی است که به ابتکار روسیه مسابقاتی در رشته ها و رسته های مختلف برگزار می شود که ما افتخار داریم در بعضی از رسته ها برای دومین بار شرکت کنیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه این نیرو درخشش فوق العاده ای در مسابقات جهانی روسیه داشته است، اظهار داشت: ما امسال موفق شدیم در رشته توپخانه در بین نیروهای مسلح کشورهای شرکت کننده مقام سوم را کسب کنیم؛ همچنین در رشته های هوابرد رتبه چهارم و رشته نفربر زرهی رتبه سوم جهان را کسب کردیم.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه در رشته نفربر زرهی میان نیروهای مسلح کشورهای جهان عنوان قابل قبولی کسب کردیم، یادآور شد: تیم زرهی نیروی زمینی سپاه پاسداران در دومین تجربه حضورش عالی ظاهر شد و این افتخار بزرگی است.

وی گفت: سال های آینده ما خبرهای بهتری از موفقیت های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و خاصه نیروی زمینی سپاه در مسابقات بین المللی خواهیم داشت.

سردار پورجمشیدیان تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط فرمانده نیروی زمینی سپاه و مسئولین ذیربط قطعا سال آینده با قدرت بیشتر در مراسم حضور خواهیم داشت و عناوین خوبی کسب خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در سال های آینده نیروی زمینی سپاه تانک ها و نفربر های خود را به مسابقات جهانی اعزام خواهد کرد گفت : اگر شرایط انتقال تانک ها و نفربرهای ایرانی به مسابقات جهانی فراهم شود، با تانک ها و نفربرهای ساخت داخل در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که هیئت رئیسه نزسا چه برنامه ای برای تشویق تیم های افتخار آفرین نیروی زمینی سپاه در مسابقات بین المللی 2017 روسیه دارد، گفت: همه یگان‌های نیروی زمینی سپاه که در مسابقات جهانی موفق به کسب مقام شدند، یک سفر مشهد مقدس به همراه خانواده را مهمان فرمانده نیروی زمینی سپاه خواهند بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *