ظریف سالگرد پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه را تبریک گفت

15:40 - 23 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۹۰۲
دسته بندی: سیاست
وزیر امور خارجه در پیام‌هایی جداگانه به جبران باسیل وزیر امور خارجه لبنان و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله، سالگرد پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه را تبریک گفت.

ظریف سالگرد پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه را تبریک گفتبه گزارش گروه سیاسی ، به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف در پیام هایی جداگانه به جبران باسیل وزیر امور خارجه لبنان و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله، سالگرد پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه را تبریک گفت.

 در بخشی از پیام محمد جواد ظریف خطاب به همتای لبنانی‌اش آمده است:

"این پیروزی بزرگ که در نتیجه رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرزندان قهرمان ملت لبنان، وحدت کلمه و انسجام ملی همه طوایف و رهبران نیروهای سیاسی و مردمی به دست آمد، باعث مصونیت و اقتدار بیش از پیش لبنان در برابر طمع‌ورزی و توسعه‌طلبی رژیم صهیونیستی شد."

وزیر امور خارجه کشورمان هم‌چنین خطاب به دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز نوشت:

"بدون تردید درایت جنابعالی در کنار جانفشانی و روحیه شهادت‌طلبی رزمندگان مقاومت اسلامی و هم‌چنین همراهی، استقامت و پایداری آحاد ملت لبنان، این پیروزی بزرگ و شیرین را در برابر رژیم صهیونیستی و هواداران آن رقم زد. این فتح و ظفر ماندگار در کنار سایر موفقیت‌های رزمندگان مقاومت اسلامی از جمله پیروزی ارزشمند در «عرسال»، بیش از پیش موجبات یاس و نومیدی حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی رژیم صهیونیستی را فراهم ساخت. "



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *