رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

داعش با حمایت‌های صهیونیست‌ها و استکبار جهانی دست به جنایت در منطقه زد

19:29 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۵۹۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخگوی شورای نگهبان پس از افتتاح نمایشگاه عکس «موصل؛ از جنگ تا زندگی» گفت: خوشبختانه هنرمندان عکاس ما توانسته‌اند با به تصویر کشیدن واقعیات فضا را برای کسانی که در خط مقدم جنگ در عراق نیستند ،ترسیم کنند.

داعش با حمایت های صهیونیست ها و استکبار جهانی دست به جنایت در منطقه زدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزازی میزان ؛ عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان پس از افتتاح و بازدید از نمایشگاه عکس «موصل؛ از جنگ تا زندگی» در جمع خبرنگاران گفت : مقاومت و جهاد یک اصل عقلانی است و اصلی است که بر اساس دستورات اسلامی مسلمانان باید در مقابل دشمنان خود مقاومت کنند لذا این مهم رخ نمی دهد مگر با جهاد و شهادت .

وی افزود : انچه که امروز بنده در این نمایشگاه ملاحظه کردم در واقع همان عرصه مقاومت ایثار و شهادت است که توسط هنرمندان به تصویر کشیده شده بود .

کدخدایی با بیان اینکه این نمایشگاه عکس به ارزیابی واقعیت ها در منطقه کمک کرد اظهار داشت : امروز شاهد یکی از نمایشگاه های عکسی بودیم که هنرمند عزیز اقای شیروانی ان را به تصویر کشیدند لذا باید این را بدانیم که خیلی از مخالفین و دشمنان سعی می کنند با همین ابزارها واقعیت را کتمان کنند بنابراین خوشبختانه هنرمندان ایثار گر ما توانسته اند با به تصویر کشیدن واقعیات فضا را برای کسانی که در خط مقدم نیستند ترسیم کنند که این اقدام، اقدامی خداپسندانه است .

وی با بیان اینکه تاریخ نگاری یک هنری است که حس واقعایات را به کسانی که در صحنه حضور ندارند ،نشان مب دهد تصریح کرد : عکس هایی که بنده در این نمایشگاه ملاحظه کردم از یک طرف گویای عمق جنایات است که باید بدانیم داعش با حمایتهای صهیونیست ها و استکبار جهانی چه جنایاتی مرتکب شده است و از طرف دیگر به اهمیت ایثار و جهاد به تصویر کشیده شده پی ببریم.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *