جشنواره بین المللی بالون بریستول در یک نگاه

14:28 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۴۸۸
جشنواره بین المللی بالون بریستول بزرگترین جشنواره بالون اروپا و یکی از بزرگترین رویدادهای فضای باز است که طی 4 روز برگزاری آن بیش از نیم میلیون بازدیدکننده شرکت می کنند.

به گزارش گروه فضای مجازی ، جشنواره بین المللی بالون بریستول بزرگترین جشنواره بالون اروپا و یکی از بزرگترین رویدادهای فضای باز است که طی 4 روز برگزاری آن بیش از نیم میلیون بازدیدکننده شرکت می کنند.

جشنواره بین المللی بالون بریستول در یک نگاه

این رویداد چهار روزه که به هنگام سپیده دم و غروب در زمین های محوطه عمارت Ashton Court Estate آغاز می شود و در روزهای خاصی آسمان گرگ و میش شگفت انگیز غروب را منور می سازد، منظره خارق العاده زیبایی را در شهر بریستول به وجود می آورد.

بیش از 150 بالون هوای گرم با اشکال و اندازه های مختلف روانه آسمان می شوند در حالیکه چشم انداز زیبای شهر بریستول، پس زمینه باورنکردنی منظره این بالون ها در آسمان می شود.

امروزه، این رویداد به عنوان یکی از 5 رویداد فضای باز برتر انگلیس هر سال صدها هزار نفر را جلب می نماید و به خصوص در میان خانواده ها بسیار محبوب و مشهور به شمار می آید.

منبع: عصر ایران


: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 


برچسب ها: انگلیس بریستول

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *