قتل با اسلحه برنو در خاش/ متهم: غیر عمد شلیک کردم

12:36 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۴۴۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
فرمانده انتظامی شهرستان خاش از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از دو ساعت پس از قتل، در عملیات ضربتی کارگاهان پلیس خبر داد.

قتل با اسلحه برنو در خاش/ متهم: غیر عمد شلیک کردمبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سرهنگ احمد ثمره حسینی گفت: روز پنج شنبه در پی وصول خبری مبنی بر قتل مردی ۴۰ ساله  با شلیک گلوله در یکی از محله‌های شهرستان خاش، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس پس از انجام کار اطلاعاتی و با اقدامات پلیسی، هویت متهم فراری شناسایی و او را تحت نظر و مراقبت قرار دادند.

سرهنگ ثمره حسینی ادامه داد: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی این متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در کمتر از یک ساعت در مخفیگاهش دستگیر که در بازرسی از این مکان یک قبضه اسلحه برنو از وی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان با اشاره به اینکه قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و عنوان داشت که مقتول دوست من است و گلوله به صورت سهوی به وی برخورد کرد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی  برای بررسی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 


برچسب ها: پلیس قتل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *