رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تعیین وظایف قوه قضائیه در طرح «مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه»

12:02 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۴۱۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
پیرو تصویب طرح «مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه»، قوه قضاییه موظف شد کلیه اموال و دارایی‌های اشخاص مندرج در فهرست تحریم تهیه شده را در قلمرو تحت صلاحیت ایران توقیف کند.

میزان/طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا/قوه قضاییه موظف شد کلیه اموال و دارایی های اشخاص مندرج در فهرست تحریم تهیه شده را در قلمرو تحت صلاحیت ایران توقیف نمایدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با رای قاطع با تصویب طرح «مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» موافقت کردند.

بر این اساس قوه قضاییه موظف شد کلیه اموال و دارایی های اشخاص مندرج در فهرست تحریم تهیه شده را در قلمرو تحت صلاحیت ایران توقیف کند.

همچنین قوه قضائیه موظف شد شعبه و یا شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به شکایات کسانی که از ناحیه تحریم‌های غیرقانونی آمریکا یا اقدامات ماجراجویانه تروریستی این کشور در منطقه صدمه و یا خسارت دیده و یا می‌بینند، اختصاص دهد.
 
نمایندگان مجلس وزارتخانه‌های «خارجه»، «دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح» و  «اطلاعات» و «سپاه« و «ارتش» را موظف به تهیه برنامه راهبرد جامع مقابله با تهدیدات آمریکا کردند.
 
دولت نیز مکلف شد مبلغ 20 هزار میلیارد ریال برای تقویت بنیه دفاعی، مقابله با تروریسم و حمایت از سپاه پاسداران اختصاص دهد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *