خون شهید حججی عزت ملی را به کشور بازگرداند/ نیروهای داعش سربازان خط مقدم رژیم صهیونیستی هستند

11:17 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۳۹۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل سپاه گفت: نیروهای داعش و تکفیری‌ها سربازان خط مقدم رژیم صهیونیستی هستند که غربی‌ها و صهیونیست‌ها از آنان حمایت می‌کنند.

خون شهید حججی عزت ملی را به کشور بازگرداند/نیروهای داعش سربازان خط مقدم رژیم صهیونیستی هستندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، مراسم گرامی‌داشت شهید مدافع حرم محسن حججی صبح امروز (یکشنبه 22 مرداد) با حضور خانواده و همرزمان این شهید، مسئولان کشوری و لشکری و همچنین مردم قدرشناس ایران اسلامی در مسجد جامع شهرستان نجف آباد استان اصفهان برگزار شد.

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، آیت‌الله یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان، از جمله چهره‌های ویژه حاضر در این مراسم بودند.

سیدرضا نریمانی مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در این مراسم به ذکر مصیبت حضرت سیدالشهدا (ع) پرداخت و نوحه سرایی کرد.

سرلشکر محمدعلی جعفری در آیین گرامیداشت شهید مدافع حرم «محسن حججی» که در شهرستان نجف آباد برگزار شد اظهار کرد: محسن حججی در روزهایی به شهادت رسید که کشور ما متاسفانه شاهد تضعیف روحیه و حرکت زشتی بود که توسط برخی از نمایندگان صورت گرفت؛ در همان مقطع خون او، عزت ملی را به کشور بازگرداند و حرکت سخیف نمایندگان را خنثی کرد؛ ما اگر به دنبال عزت هستیم، عزت را در اعتماد به مردم به خصوص مردم الهی و شهیدپرور و ایثارگر جامعه باید جستجو کنیم.

وی ادامه داد: در منطقه‌ای که حججی به شهادت رسید، آمریکایی‌ها می‌خواستند منطقه‌ای امن برای خود و ناامن برای مسلمانان ایجاد کنند تا بلکه مانع بزرگی برای رشد ملت مسلمان منطقه به وجود آورند. نیروهای داعش و تکفیری‌ها سربازان خط مقدم رژیم صهیونیستی هستند که غربی‌ها و صهیونیست‌ها از آنان حمایت می‌کنند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند تا بلکه جلوی صدور انقلاب اسلامی ایران را بگیرند اما از آنجایی که فرهنگ ناب اسلامی و فرهنگ امام خمینی (ره) احیاگر این ملت بود، مردم توانستند مقابل هر نوع تهدیدی از جمله تحمیل جنگی هشت ساله که صورت گرفت، مقاومت کنند و انقلاب را با سرعت بیشتری گسترش دهند.

وی بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت بوده و هستیم به نحوی که جنگ‌های بعدی دیگر هشت سال به طول نیانجامید بلکه 33 روز، 22 روز و هشت روز بود که با پیروزی‌های قاطع جبهه مقاومت همراه شد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در واقع نتیجه ایستادگی مردم در جنگ تحمیلی باعث شد تا مردم منطقه در برابر زورگویان به پیروزی دست یابند به نحوی که دشمنان از این پیروزی‌ها احساس خطر کردند؛ لذا بر آن شدند برای متوقف کردن این پیروزی‌ها برنامه ریزی‌های گسترده‌ای انجام بدهند.

شهید محسن حججی یکی از نیروهای مدافع حرم لشکر زرهی 8 نجف اشرف بود که در روز دوشنبه 16 مرداد در منطقه مرزی تنف توسط تروریست‌های تکفیری ابتدا به اسارت گرفته شد و 2 روز بعد (چهارشنبه 18 مرداد) به شهادت رسید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *