تظاهرات سراسری در سرزمین‌های اشغالی/معترضان خواستار استعفای نتانیاهو شدند+تصاویر

10:02 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۳۵۰
تظاهرات علیه فساد مالی نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از هفته گذشته در سرزمین‌های اشغالی در حال برگزاری است شب گذشته نیز دنبال شد.

به گزارش گروه بین‌الملل ، تظاهرات علیه فساد مالی نتانیاهو که از هفته گذشته در سرزمین‌های اشغالی در حال برگزاری است شب گذشته نیز دنبال شد و معترضان با تجمع در مقابل منزل دادستان کل رژیم صهیونیستی ضمن اعتراض به نحوه رسیدگی به پرونده فساد مالی نتانیاهو، خواستار استعفای او شدند.

تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی/معترضان خواستار استعفای نتانیاهو شدند

 شامگاه شنبه حدود 3 هزار نفر با تجمع در مقابل منزل «آویخای مندلبلیت» به نحوه رسیدگی وی به پرونده فساد مالی بنیامین نتانیاهو اعتراض کردند. 

تظاهرات سراسری در سرزمین‌های اشغالی/معترضان خواستار استعفای نتانیاهو شدند

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در دیگر شهرهای فلسطین اشغالی نیز در طول هفته گذشته برگزار شده و اعتراض علیه نتانیاهو برای 38 هفته متوالی تاکنون در شهرهای مختلف در حال برگزاری است و معترضان ضمن اعتراض به فساد مالی نخست وزیر، خواستار استعفای وی هستند.

تظاهرات سراسری در سرزمین‌های اشغالی/معترضان خواستار استعفای نتانیاهو شدند

اگرچه بحث فساد مالی و اقتصادی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی موضوع تازه‌ای نیست چرا که طی سال‎های گذشته رسانه‌ها بارها از فساد گسترده بنیامین نتانیاهو و اطرافیانش گزارش‎های بی‌شماری را منتشر کرده‌‌اند؛ اما نتانیاهو در برابر هر موج خبری افشای فساد او با اعتماد به نفسی عجیب بر بی‌گناهی خود پافشاری می‌کرد و تاکنون با همین شیوه اغراق در بی‌گناهی خود توانسته از زیر تیغ دادگاه بگریزد.

تظاهرات سراسری در سرزمین‌های اشغالی/معترضان خواستار استعفای نتانیاهو شدند

روز پنج‌شنبه 12 مرداد دادگاهی در سرزمین‎های اشغالی خبر اعلام کرد که هم‌اکنون بنیامین نتانیاهو در دو پرونده مجزا متهم به کلاهبرداری، رشوه‌خواری، و خیانت درامانت است و تحقیقات در این زمینه از چند ماه پیش آغاز شده‌ و به احتمال زیاد به اعلام جرم علیه وی منجر خواهد شد.

 

انتهای پیام/ 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *