کشف و ضبط ۵۰ قبضه وینچستر در كرمانشاه

9:57 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۳۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: از یک دستگاه تریلر حمل سوخت که رانندگی آن را یک فرد تبعه عراق بر عهده داشت ۵۰ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز مدل وینچستر کشف و ضبط شد.

کشف و ضبط ۵۰ قبضه وینچستر در كرمانشاهمحمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از کشف و ضبط ۵۰ قبضه اسلحه شکاری از یک تبعه یکی از کشور‌های همسایه خبر داد و گفت: در هفته گذشته در حوزه قضایی شهرستان اسلام آباد غرب از یکدستگاه تریلر به رانندگی شخصی به هویت مشخص که تبعه یکی از کشور‌های همسایه است بازرسی می‌شود. این تریلر حاوی سوخت مازوت بوده که راننده تعداد 50 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز مدل وینچستر را به صورت ماهرانه در خودرو جاسازی کرده بود.

وی گفت: این فرد پس از ورود به کشور و تحویل محموله سوخت در یکی از بندر‌های جنوبی این اسلحه‌ها را از تانکر خارج و به قسمت کابین منتقل می‌کند.

این مقام قضایی ادامه داد: این متهم با بارگیری سوخت بنزین جهت تحویل اسلحه‌ها عازم اسلام آباد غرب می‌شود که توسط نیروی انتظامی توقیف و پس از بازرسی اسلحه‌های مذکور کشف می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه ادامه داد: در این راستا پرونده‌ای در شعبه بازپرسی تشکیل و متهم با قرار تامین کیفری متناسب بازداشت می‌شود.

صادقی در پایان گفت: تحقیقات جهت شناسایی همدستان احتمالی متهم و شخصی که متهم قصد داشته است سلاح‌ها را به وی تحویل دهد در دستور کار قرار دارد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *