پیدا شدن نوزاد تازه متولد شده میان حشرات +عکس

8:36 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۲۹۸
این نوزاد در حالی توسط یکی از همسایگان پیدا شد که مورچه‌ها تمام بدنش را از سر تا پا کاملا پوشانده بودند.
به گزارش گروه فضای مجازی ،عکسی که به تازگی منتشر شده است صحنه دلخراش پیدا شدن یک نوزاد در میان بوته‌ها در شهر "هوستون" در ایالت تگزاس آمریکا را نشان می‌دهد. این نوزاد بلافاصله بعد از بدنیا آمدن توسط مادرش در میان بوته‌ها دفن شد. یکی از همسایگان در حالی این کودک را صبح پنجشنبه در محوطه بیرون آپارتمان پیدا کرد که بدن وی کاملا توسط مورچه‌ها پوشیده شده بود.
 
پیدا شدن نوزاد تازه متولد شده میان حشرات +عکس

این اتفاق زمانی رخ داد که یکی از همسایگان در ساعت ۵ صبح با شنیدن صدای گریه نوزاد از پیاده رو کنجکاو شد. وی در حالی نوزاد را در لابلای زباله‌ها پیدا کرد که در ابتدا تصور می‌کرد که شاید این صدای گریه، صدای یک گربه باشد. بلافاصله این نوزاد دختر که دچار عفونت باکتریایی و تپش قلب شدید شده بود به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

بنا به ادعای پدر این نوزاد که اکنون در بازداشت به سر می‌برد وی از باردار بودن زنش بی خبر بوده است. "دیندره اسکیلرن" گفت: این نوزاد ۶ پوندی متعلق به او و زنش "سیدنی وویتاسزک" است. همچنین مادر سیدنی نیز از باردار بودن دخترش اظهار بی اطلاعی کرده است.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس آمریکا در این خصوص ادامه دارد.
 
 
 
 
 
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *