بدهی، تمرینات تیم‌های پایه‌های نفت تهران را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد

9:32 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۲۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم‌های پایه باشگاه نفت تهران این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، برخورد صبح روز گذشته مسؤلان ورزشگاه شهید شیرودی در ممانعت از ورود تیم‌های پایه باشگاه نفت تهران به داخل ورزشگاه اگرچه از روز‌های قبل کاملا قابل پیش بینی و متصور بود، اما واقعا جای افسوس و تأسف دارد که باشگاهی با عنوان پر طمطراق حرفه‌ای به حال و روزی گرفتار شود که تیم‌های پایه‌اش را به خاطر بدهی انباشته به زمین تمرین راه ندهند.

تیم‌های پایه باشگاه نفت که با مدیریت ناصر فریادشیران از زمان مالکیت شرکت بهنام پیشرو کیش فعالیت خود را بدون هیچ وقفه‌ای ادامه داده تا به امروز با کمترین بضاعت و با جیب خالی در مسابقات شرکت کرده و عملکرد قابل قبولی هم داشته است.

به عنوان مثال تیم امید این باشگاه با داشتن چند بازیکن ممتاز که حتی در حد و اندازه بازی در تیم بزرگسالان هم هستند اکنون در رده سوم جدول قرار دارد، اما همین تیم پس از ممانعت از ورود به زمین شماره ۲ شیرودی تا اطلاع ثانوی به تعطیلی اجباری رفت!

احمدی مدیرعامل شرکت پیمانکار و بهره بردار از زمین شماره ۲ شیرودی در خصوص اقدام اخیر شرکتش در ممانعت از ورود تیم‌های پایه نفت به خبرنگار گروه ورزشی گفت: ما از فصل قبل هم از باشگاه نفت طلبکار هستیم و تا کنون هر چه صبوری به خرج داده‌ایم و به مدیران نفت فرصت داده‌ایم متاسفانه نتیجه‌ای جز بی تفاوتی و تداوم رویکرد گذشته در پی نداشته است. بنابراین برخلاف میل باطنی ناچاریم تا زمان پرداخت کامل مطالباتمان از باشگاه نفت از ورود تیم‌های پایه این باشگاه به زمین تمرین خودداری کنیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *