استفاده از آیفون 8 با نگاه به گوشی/⁠افزایش سرعت سیستم عامل در آیفون 7/مرورگر اینترنتی اختصاصی سامسونگ قابلیت نصب عمومی پیدا کرد

17:29 - 21 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۱۹۱
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
دارندگان آیفون ۸ قادرند با نگاه به گوشی پیام‌ها را بی‌صدا کنند، هوش مصنوعی آی بی ام رکورد مایکروسافت را شکست، و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.

به گزارش خبرنگارگروه فضای مجازی ،دارندگان آیفون ۸ قادرند با نگاه به گوشی پیام‌ها را بی‌صدا کنند، هوش مصنوعی آی بی ام رکورد مایکروسافت را شکست، و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.

 

جزئیات را در ادامه بخوانید...

 

هوش مصنوعی آی بی ام رکورد مایکروسافت را شکست

فارس:ای بی ام برای این کار نرم افزار خودآموز جدیدی طراحی کرده که می تواند با دقت بالایی محتوای تصاویر را شناسایی کند.

این نرم افزار برای این کار به یک سوم زمانی نیازمند است که نرم افزار مشابه مایکروسافت از آن استفاده می‌کند. آی بی ام 7.5 میلیون تصویر را به این نرم افزار داده و آن توانسته محتوای یک سوم این تصاویر یعنی 33.8 درصد از آنها را به درستی تشریح کند.

رکورد نرم افزار هوش مصنوعی مایکروسافت در زمینه شناسایی محتوای تصاویر ارسالی در اکتبر سال 2014 برابر با 29.8 درصد بوده است. سیستم آی بی ام برای شناسایی تصاویر تنها 7 ساعت وقت صرف کرده، اما مایکروسافت برای این کار 10 روز وقت صرف کرده است.

آی بی ام طراحی این نرم افزار هوش مصنوعی را گامی بسیار مهم و رو به جلو دانسته که پیشرفت های مهمی را در دنیای رایانه به همراه می آورد.

 

ساعت هوشمند یا دستبند سلامتی!/استفاده از آیفون 8 با نگاه به گوشی/⁠افزایش سرعت سیستم عامل در آیفون 7/مرورگر اینترنتی اختصاصی سامسونگ قابلیت نصب عمومی پیدا کرد

 

دارندگان آیفون 8 قادرند با نگاه به گوشی پیام‌ها را بی‌صدا کنند

ایسنا:آیفون 8 دارای ویژگی بی‌صدا کردن پیام‌ها و اعلانها بدون نیاز به دخالت دست و تنها نگاه کردن به صفحه نمایش است.

فقط با نگاه کردن، کاربران می‌توانند صدای اعلان‌های متن، تماس و دیگر اعلان‌ها را خاموش کنند. این ویژگی با استفاده از فناوری تشخیص چهره که قرار است برای اولین بار در گوشی‌های "اپل" به کار گرفته شود، امکان پذیر می‌شود.

این ویژگی توسط "گیلرمو رمبو" که یک توسعه دهنده سیستم عامل ios است، با استفاده از کدهایی که برای اسپیکر هوشمند "اپل" موسوم به "هوم پاد" انتشار یافته، کشف شده است.

این فرد در هفته‌های اخیر همچنین دیگر ویژگی‌های جدید آیفون 8 از جمله فناوری تشخیص چهره را با استفاده از همین کدها شناسایی کرده و از طریق توییتر دیگران را مطلع ساخته است.

یک ویژگی که از فناوری مشابه استفاده می‌کند در برخی از گوشی‌های "سامسونگ" برای چندین نسل در دسترس است. این فناوری "Smart Stay" نام دارد که گوشی با نگاه کاربر به صفحه نمایش فعال می‌شود.

 

ساعت هوشمند یا دستبند سلامتی!/استفاده از آیفون 8 با نگاه به گوشی/⁠افزایش سرعت سیستم عامل در آیفون 7/مرورگر اینترنتی اختصاصی سامسونگ قابلیت نصب عمومی پیدا کرد

 

معرفی هفت سرویس رایگان پخش آنلاین فیلم

کلیک:در این مطلب قصد داریم به معرفی هشت سرویس رایگان پخش آنلاین فیلم و برنامه‌های تلویزیونی، محتوای آن‌ها و دستگاه‌ها و پلتفرم‌هایی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند، بپردازیم.

آیا تمایلی به پرداخت حق اشتراک سرویس‌‌های Netflix و Amazon Prime برای تماشای فیلم‌های مختلف ندارید و یا پرداخت هزینه استفاده از این سرویس‌ها برای شما ممکن نیست؟ اگر این چنین است حتما این مطلب را دنبال کنید؛ زیرا در این مطلب قصد داریم هشت سرویس رایگان پخش آنلاین فیلم و برنامه‌‌های تلویزیونی را به شما معرفی کنیم. اگرچه جدیدترین فیلم‌های هالیوودی در این سرویس‌ها نمایش داده نمی‌شوند؛ اما می‌توانید از تماشای فیلم‌های شاخص و فیلم‌هایی که چند سال از عرضه آن‌ها می‌گذرد، در آن‌ها لذت ببرید. در ادامه با ما همراه باشید.

Crackle

این سرویس استریم ویدیو متعلق به سونی بوده و تبلیغات مختلفی نیز در آن نمایش داده می‌شود. در این سرویس هم برنامه تلویزیونی و هم فیلم‌های سینمایی که برخی از آن‌ها اورجینال هستند، نمایش داده می‌شوند و برای تماشای فیلم‌های مختلف نیازی به ایجاد حساب‌کاربری نیست. در این سرویس امکان ذخیره‌‌سازی فیلم‌های مورد‌علاقه کاربران وجود دارد و همچنین ویدیوهای مختلفی برای تماشا کردن به کاربر پیشنهاد می‌شود. در ضمن در صورتی‌ که از این سرویس در دستگاه‌های مختلف استفاده می‌کنید؛ امکان ادامه پخش ویدیو از همان بخشی که قبلا پخش آن متوقف شده دارد، نیز وجود دارد.

محتوای سرویس

مجموعه فیلم‌های منتخب این سرویس در ماه‌های اخیر تا حدود زیادی بهبود یافته است. محتوای این سرویس تنوع زیادی دارد و فیلم‌های با درجه کیفی C همراه با فیلم‌های بهتری در این سرویس بارگزاری شده‌اند. همیشه صد‌فیلم به صورت هم‌زمان در لیست فیلم‌های منتخب این سرویس قرار دارند و این لیست به صورت دوره‌ای تغییر می‌کند. در کل می‌توان گفت با وجود اینکه بخش‌ زیادی از فیلم‌های موجود در این سایت، فیلم‌های قدیمی هستند؛ اما همیشه فیلم‌های خوبی برای مشاهده در این سایت وجود دارند.

دستگاه‌های پشتیبان کننده از این سرویس

دستگاه‌های پشتیبان‌کننده از این سرویس تنوع زیادی دارد. تمام تبلت‌ ها گوشی های اندروید، آیفون‌ها و آیپدها، گوشی‌های ویندوز فون و تبلت Amazon kindle پشتیبانی می‌کنند و اپلیکیشن‌های این سرویس برای پلتفرم‌های مختلف موبایل پشتیبانی می‌کنند. همچنین بسیاری از کنسول‌های بازی از جمله PlayStation 3، PlayStation 4، Playstation.TV، PSVITA، Xbox One و Xbox 360 و بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند از جمله تلویزیون‌های هوشمند سونی، سامسونگ، ال‌جی و Vizio و بسیاری از دستگاه‌های پخش آنلاین فیلم همانند Roku، اپل‌تی‌وی، کروم‌کست گوگل و Fire TV آمازون نیز در لیست پشتیبان‌کننده از این سرویس هستند. البته امکان دانلود فیلم‌ها در این سرویس وجود ندارد.

Hoopla

 برای استفاده از hoopla باید Library شما با این سرویس مشارکت داشته است. فیلم‌های متنوعی در لیست این سرویس وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را کرایه کنید و ۷۲ ساعت هم برای تماشای هر یک از آن‌ها فرصت دارید. تعداد فیلم‌هایی که در هر ماه می‌توانید کرایه کنید، توسط Library شما تعیین می‌شود

محتوای سرویس

نمی‌توان آمار دقیقی از فیلم‌های این سرویس ارائه دارد؛ اما همانطور که گفتیم شما می‌توانید ژانرهای مختلف این سایت، از فیلم‌های آفریقایی دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ گرفته‌ تا فیلم‌های خانوادگی را به راحتی کرایه کنید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

دستگاه‌های پشتیبان‌کننده از این سرویس

شما می‌توانید از طریق مرورگرهای کامپیوتر خود یا دستگاه‌های اندرویدی و iOS از محتوای این سرویس استفاده کنید. همچنین اپل‌تی‌وی و نسل اول و دوم کروم‌کست گوگل نیز از این سرویس پشتیبانی می‌کنند. در اپلیکیشن‌های موبایل این سرویس نه تنها امکان پخش آنلاین فیلم‌ها وجود دارد، بلکه امکان دانلود آن‌ها نیز وجود دارد.

Internet Achieve

 این سرویس نیز دربردارنده فیلم‌های زیادی است که شما می‌توانید بدون پرداخت پول و حتی بدون نیاز به ایجاد حساب‌کاربری از تماشای فیلم‌های مختلف لذت ببرید. البته در صورت تمایل به علامت‌گزاری فیلم‌های مورد علاقه خود و انجام کارهای مشابه، باید یک حساب‌کاربری ایجاد کنید.

محتوای سرویس

بیشتر فیلم‌های موجود در این سرویس، فیلم‌های سیاه‌وسفید و قدیمی هستند؛ بنابراین استفاده از سرویس را به علاقه‌مندان فیلم‌های کلاسیک توصیه می‌کنیم.

دستگاه‌های پشتیبان‌کننده از این سرویس

به دلیل اینکه این سرویس بر پایه وب ایجاد شده است، فقط می‌توان از طریق مرورگرها از آن استفاده کرد؛ البته استفاده از این سرویس در بسیاری از مرورگرهای ایجاد شده برای دستگاه‌های موبایل (از جمله مرورگر سافاری در iOS) نیز ممکن است.

Kanopy

 استفاده از Kanopy نیز همانند Hoopla نیازمند پشتیبانی library شما از آن است. این سرویس ابتدا در استرالیا کار خود را آغاز کرد؛ اما پس از مدتی توانست موفقیت خوبی به دست آورد و جایگاه خود را تثبیت کند. البته درحال‌حاضر تعداد انگشت‌شماری از Library ها از آن پشتیبانی می‌کنند.

محتوای سرویس

به دلیل اینکه این سرویس بیشتر جنبه آموزشی دارد، بیشتر محتوای آن از فیلم‌های مستند تشکیل شده است. با وجود اینکه فیلم‌های پر‌هزینه بلاک‌باستر کمتر در این سرویس دیده است؛ اما فیلم‌های برنده جوایز مختلف و فیلم‌هایی که انسان را به فکر وا‌می‌دارند، نیز در آرشیو آن وجود دارند.

دستگاه‌های پشتیبان‌کننده از این سرویس

Kanopy

دارای یک کانال در Rako است و اپلیکیشن‌های آن برای اندروید و iOS نیز منتشر شده است.

 این سرویس هم همانند سرویس Crackle در تعداد زیادی از دستگا‌ها پشتیبانی می‌شود و تعداد زیادی از فیلم‌های تجاری و غیرتجاری در لیست آن دیده می‌شوند. برای استفاده از این سرویس لازم نیست در آن حساب‌کاربری ایجاد کنید. در ضمن امکان ذخیره‌سازی فیلم‌های مورد علاقه و همچنین ادامه پخش فیلم‌ها از همان نقطه‌ای که قبلا متوقف شده است؛ نیز وجود دارد.

محتوای سرویس

طبق گفته شرکتی که این سرویس را ایجاد کرده است، ۴۵۰۰۰ فیلم در این سرویس موجود است؛ اما تنها ۱۵ تا ۲۰ هزار فیلم همیشه در آن موجود است. از جمله عناوین قابل توجه این سرویس می‌توان به فیلم‌های ترسناک جدید و برخی از فیلم‌های تحسین شده اشاره کرد.

دستگاه‌های پشتیبان کننده از این سرویس

Tubi TV در همه دستگاه‌های اندرویدی و iOS، کنسول‌های بازی و دستگاه‌های مطرح فیلم‌های آنلاین و برخی از تلویزیون‌های سامسونگ قابل استفاده است. در ضمن در اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS این شرکت علاوه بر پخش آنلاین فیلم‌ها، امکان دانلود آن‌ها نیز وجود دارد.

Vudu

 سرویس استریم Vudo سال گذشته سرویس استریم جدیدی تحت‌عنوان “Movies on US” ایجاد کرد که کاربران آن می‌توانند چیزی در حدود هزار عنوان فیلم را بدون پرداخت هزینه تماشا کنند. در این سرویس برای تماشای فیلم‌ها نیازی به داشتن حساب‌کاربری Vudu ندارید، اما می‌توانید یک حساب‌کاربری به صورت رایگان ایجاد کنید.

محتوای سرویس

محتوای این سرویس چندان هیجان‌انگیز نیست و فیلم‌های موجود آن جز فیلم‌های قدیمی و فیلم‌هایی که صرفا برای نمایش خانگی ساخته شده‌اند، محسوب می‌شوند؛ البته تعداد کمی از فیلم‌های با ارزش نیز در لیست این سرویس وجود دارند.

دستگاه‌های پشتیبان کننده از این سرویس

این سرویس در بیشتر دستگاه‌های موبایل، کنسول‌های بازی و دستگاه‌های مطرح پخش‌کننده فیلم‌های آنلاین و غیره قابل استفاده است. در اپلیکیشن‌های موبایل این سرویس امکان دانلود برخی از فیلم‌ها وجود دارد؛ اما عناوین بخش Movies on US تنها می‌توانند به صورت آنلاین پخش شوند.

Yahoo view

 گرچه این سرویس بیشتر بر روی پخش آنلاین برنامه‌های تلویزیونی تمرکز کرده است؛ اما بخشی از آن هم به پخش فیلم‌ها اختصاص داده شده است و برای استفاده از این بخش نیازمند ایجاد حساب کاربری هم نیستید.

محتوای سرویس

اگرچه یاهو به‌تازگی قراردادی با Hulu برای نمایش برنامه‌های جذاب تلویزیونی امضا کرده است؛ اما فیلم‌های این شرکت تقریبا در این سرویس دیده نمی‌شوند.

دستگاه‌های پشتیبان کننده از این سرویس

در‌حال‌حاضر این سرویس تنها در وب قابل‌استفاده است. البته چندین اپلیکیشن موبایل نیز برای این سرویس عرضه شده‌اند که تنها مشاهده کلیپ‌ها در آن‌ها ممکن است و امکان تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در آن‌ها وجود ندارد.

 

ساعت هوشمند یا دستبند سلامتی!/استفاده از آیفون 8 با نگاه به گوشی/⁠افزایش سرعت سیستم عامل در آیفون 7/مرورگر اینترنتی اختصاصی سامسونگ قابلیت نصب عمومی پیدا کرد

 

مرورگر اینترنتی اختصاصی سامسونگ حالا برای تمام گوشی‌های اندرویدی قابل نصب است

فارنت:سامسونگ پیش از این مرورگر Internet mobile browser خود را تنها در گوشی‌های این شرکت عرضه می‌کند، اما باخبر شدیم مرورگر اینترنتی اختصاصی سامسونگ حالا برای تمام گوشی‌های اندرویدی قابل نصب است.

کاربران گوشی‌های اندرویدی مرورگرهای خوب و کارآمدی را در اختیار دارند، در این بین سامسونگ نیز مدتی است که در گلکسی‌های خود مرورگر اختصاصی خود را تعبیه کرده است. در نتیجه سایر کاربران اندرویدی دسترسی به مرورگر موبایل سامسونگ نداشتند.

باخبر شدیم این انحصار شکسته شده است و از حالا به بعد اگر حتی گوشی هوشمند سامسونگ ندارید باز هم می‌توانید مرورگر Internet mobile browser سامسونگ را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.

ناگفته نماند که مدتی پیش شاهد حضور مرورگر Internet mobile browser در گوشی‌های نکسوس و پیکسل گوگل نیز بودیم. اما همان‌گونه که اشاره شد از حالا به بعد تمامی گوشی‌های اندرویدی که نسخه اندروید آن‌ها 5.0 و بالاتر است قادر به نصب مرورگر Internet mobile browser سامسونگ هستند.

سامسونگ در همین زمینه اعلام کرده است که کاربران نسخه دسکتاپ مرورگر محبوب کروم می‌توانند با نصب افزونه مرورگر سامسونگ، بوکمارک‌های خود را به همراه تب‌هایی که باز مانده و صفحه‌هایی که توسط کاربر ذخیره شده است را با نسخه موبایل مرورگر سامسونگ سینک کنند. لازم به ذکر است که گزینه Sync with Samsung Cloud باید برای سینک شدن اطلاعات فعال باشد.

در کنار این ویژگی سامسونگ مدعی است مرورگر Internet mobile browser از مسدودکننده‌های آگهی‌های آزاردهنده تبلیغاتی نیز پشتیبانی می‌‌کند و کاربر قادر است به راحتی این افزونه‌ها را در مرورگر موبایل سامسونگ نصب کند.

لازم به ذکر است که مرورگر Internet mobile browser سامسونگ هنوز در نسخه بتا و آزمایشی به سر می‌برد اما اگر حوصله‌تان از مرورگری که در گوشی اندرویدی خود با آن به گشت و گذار در اینترنت می‌پردازید سر رفته است به احتمال زیاد امتحان مرورگر Internet mobile browser برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

 

ساعت هوشمند یا دستبند سلامتی!/استفاده از آیفون 8 با نگاه به گوشی/⁠افزایش سرعت سیستم عامل در آیفون 7/مرورگر اینترنتی اختصاصی سامسونگ قابلیت نصب عمومی پیدا کرد

 

⁠افزایش سرعت سیستم عامل در آیفون 7

 

1-حالت Reduce Motion را روشن کنید.

توضیحات : این حالت افکت ها و زوم انیمیشن ها روی آیکن ها را غیرفعال می کند. برای فعالسازی به مسیر زیر بروید.

‏Settings ➡️ General ➡️ Accessibility ➡️ Reduce Motion ➡️ ON

 

2-حالت Reduce Transparency را روشن کنید.

توضیحات : با روشن کردن این حالت صفحات شیشه و بلور در control center و notification center شما غیرفعال می شود و به افزایش سرعت دیوایس کمک می کند. برای فعالسازی آن به مسیر زیر بروید

‏Settings ➡️ General ➡️ Accessibility ➡️ Increase Contrast ➡️ ON

 

3-غیرفعالسازی Background App Refresh

توضیحات : این حالت ریفرش برنامه ها را در داک غیرفعال می کند.اینکار کمک بسیار زیادی نیز به باتری خواهد کرد.برای غیرفعال کردن آن به مسیرزیر بروید.

‏Settings ➡️ General ➡️ Background App Refresh

 

4-افزایش فضای خالی در دیوایس

توضیحات : سعی کنید حدود 1 گیگابایت فضای خالی در دیوایس برای سرعت بخشیدن به عملکرد آن نگهدارید.

 

5-خاموش و روشن کردن دستگاه

توضیحات : مراحل بالا هیچگونه تاثیری نداشت ؟ بهتر است که دستگاه خود را یکبار خاموش و دوباره روشن کنید.

 

 ساعت هوشمند یا دستبند سلامتی!/استفاده از آیفون 8 با نگاه به گوشی/⁠افزایش سرعت سیستم عامل در آیفون 7/مرورگر اینترنتی اختصاصی سامسونگ قابلیت نصب عمومی پیدا کرد

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *