فوتبال ایران تنها فوتبال زیان‌ده دنیا است/ مقابل پرسپولیس آبرومندانه بازی خواهیم کرد

10:00 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۱۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مشهد گفت: تنها فوتبالی که در دنیا زیان می‌دهد فوتبال ایران است و باید حق این فوتبال داده شود.

علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ، در رابطه با عملکرد سیاه‌جامگان در سه بازی ابتدایی لیگ هفدهم گفت: در مجموع عملکرد تیم راضی کننده بود و در هر سه مسابقه قبلی عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: روز گذشته برابر فولاد هم عملکدر خوبی داشتیم اما متاسفانه از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و روی یک اشتباه هم گل خوردیم. اما عملکرد فنی تیم راضی کننده بود.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان مشهد اضافه کرد: امسال کاملا هدفگذاری شده کار را پیش می‌بریم و قطعا رتبه امسالمان در جدول رده بندی تک رقمی است.

وی اظهار کرد: متاسفانه تنها جای دنیا که فوتبال زیانده است ایران است. نه باشگاه ها می‌توانند از طریق حق پخش در آمد دشته باشند و نه تبلیغات محیطی امیدوارم که حداقل حمایت های لازم صورت گیرد تا تیمی مانند ما که خصوصی هستیم زیان ندهیم.

عباسی در خصوص دیدار تیمش برابر پرسپولیس نیز تصریح کرد: مانند بازی های قبل می‌رویم و می‌جنگیم و آبرومندانه بازی خواهیم کرد تا دست پر از زمین خارج شویم.

وی در مورد فسخ قرارداد باشگاه سیاه‌جامگان با یوری چلاک هم گفت: کمیته فنی در خصوص این بازیکن تصمیم‌گیرنده است و قطعا اگر ایشان نتواند برای تیم ما مفید باشد و استاندارهای لازم را برای بازی نداشته باشد قراردادش را فسخ می‌کنیم. در حال حاضر هم منتظر نظر کمیته فنی در این مورد هستیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد جذب دوباره حمیدرضا علی‌عسگر هم خاطرنشان کرد: ما در پست دفاع راست مشکل داشتیم که به همین خاطر پس از مذاکره با علی‌عسگر او را انتخاب کردیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *