کسب پنجمین طلای جهان افتخار بزرگی خواهد بود/ به خداحافظی فکر می‌کنم

8:30 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۱۶۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش ساندای کشورمان معتقد است اگر تا آغاز رقابت‌های جهانی روسیه به شرایط آرمانی برسد، می‌تواند پنجمین طلای جهان را دشت کند.

حمیدرضا قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط بدنی خود اظهار داشت: مصدومیتم در حد خیلی زیادی برطرف شده، اما هنوز کمی مشکل دارم. به هر حال مصدومیت سختی را پشت سر گذاشتم و برای بهبود کامل به زمان بیشتری نیاز دارم.

وی افزود: نسبت به یک ماه گذشته شرایط بهتری دارم و کادر پرشکی فدراسیون خیلی خوب روی پای مصدوم من کار می‌کند. ان‌شاءالله تا آغاز رقابت‌های جهانی به صد درصد آمادگی می‌رسم.

ملی‌پوش باتجربه کشورمان ضمن بیان این مطلب که رکورد‌های خوبی در تمرینات میدانی به جای گذاشته، افزود: در آخرین روز اردوی سوم تیم ملی در تمرینات میدانی رکورد‌های رضایت بخشی داشتم و کادر فنی از شرایط من رضایت کامل داشتند.

قلی‌پور در خصوص کسب عنوان پرافتخارترین سانداکار جهان گفت: تاکنون چهار مدال طلای جهان را کسب کرده‌ام و در پی پنجمین طلا هم هستم. کسب پنج مدال طلای جهان افتخار بزرگی است و امیدوارم به این مهم برسم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد خداحافظی از میادین را دارد، اظهار کرد: به خداحافظی فکر می‌کنم، اما بعد از مسابقات جهانی روسیه تصمیم نهایی را می‌گیرم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *