مجیدی برای ساخت قسمت دوم "محمد رسول‎ الله(ص)" مشتاق است/شروع پیش تولید بعد از اکران بین‌المللی

11:00 - 21 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۷۹۵۹
تهیه کننده "محمد (ص)" گفت: مجید مجیدی برای ساخت قسمت دوم "محمد (ص)" بسیار مشتاق است. مگر می‌شود در مورد چنین شخصیت بزرگواری فیلم ساخت و همواره مشتاق نبود.

محمدرضا صابری مدیر شرکت نورتابان و تهیه‌کننده کننده فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص احتمال شروع ساخت قسمت دوم از فیلم سینمایی "محمد رسول الله(ص)" گفت: در حال حاضر مشغول اکران بین‌المللی فیلم هستیم و تا این دوره اکران‌ها به پایان نرسد پیش تولید آغاز نخواهد شد.

فیلم محمد ص

وی در ادامه افزود: بدون شک ساخت قسمت دوم را در برنامه داریم و این اتفاق به عمل خواهد پیوست اما همه چیز به پایان اکران‌های بین‌المللی‌ما بستگی دارد و بعد به ساخت بخش دوم این فیلم سینمایی خواهیم پرداخت.

این تهیه کننده سینما با اشاره به میل مجید مجیدی برای ساخت قسمت دوم این اثر ادامه داد: مجید مجیدی برای ساخت قسمت دوم "محمد رسول الله (ص)" بسیار مشتاق است. مگر می‌شود در مورد چنین شخصیت بزرگواری فیلم ساخت و همواره مشتاق نبود.

فیلم محمد ص

صابری درباره برنامه‌های آتی خود در سینما خاطرنشان کرد: من همواره در بخش زیرساخت‌های سینما به فعالیت پرداخته و در آن بخش خدمت کنم. البته اگر در برهه‌ای از زمان کاری باشد انجام خواهم داد اما فعلاً برنامه ای برای آینده ندارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *