شهید محسن حججی به ما درس صبر و ایستادگی می‌دهد/تمام تمرکزم را روی پرواز به وقت شام گذاشتم

8:21 - 21 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۷۸۶۱
بازیگر فیلم "ماجرای نیمروز" گفت: به عنوان یک انسان، ایرانی و از هر کجای جهان که باشی این اتفاق یک تراژدی بسیار بزرگ است. تصویر این شهید بزرگوار سر تا سر نشان دهنده صبر و ایستادگی است و این نشان می‌دهد که باید در لحظات سخت صبر را بیاموزیم.

هادی حجازی‌فر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی با اشاره به شهادت مظلومانه محسن حججی، شهید مدافع حرم گفت: به عنوان یک انسان، ایرانی و از هر کجای جهان که باشی این اتفاق یک تراژدی بسیار بزرگ است. تصویر این شهید بزرگوار با آن صورت و چشمان مصمم‌اش سر تا سر نشان دهنده صبر و ایستادگی است و این نشان می‌دهد که ما باید در لحظات سخت صبر را بیاموزیم.

شهادت سرباز مدافع حرم یک تراژدی بزرگ است/محسن حججی به ما درس صبر می‌دهد

وی که سال گذشته با بازی در فیلم "ماجرای نیمروز" نگاه منتقدان را به خود جذب کرده بود درباره اولین حضور خود در عرصه تلویزیون افزود: سریال نفس اولین تجربه من برای بازی در تلویزیون بود. متاسفانه به دلیل مشغولیت نتوانستم این سریال را تماشا کنم اما بازخوردهای خوبی از دوستان دریافت کردم.

بازیگر فیلم "ایستاده در غبار" درباره ادامه فعالیت خود در تلویزیون و تئاتر ادامه داد: بالاخره هر حضوری برای خود تجربه‌ای متفاوت است و بازی در سریال نفس برای من اتفاق جالبی بود. به علت حضور در عرصه تصویر کمی از تئاتر فاصله دارم اما به زودی به روی صحنه باز خواهم گشت.

شهادت سرباز مدافع حرم یک تراژدی بزرگ است/محسن حججی به ما درس صبر می‌دهد

حجازی‌فر خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشنهاداتی برای بازی در سینما دارم اما تمام تمرکز من طی روزهای جاری بر سر بازی در فیلم "پرواز به وقت شام" از ابراهیم حاتمی‌کیا است و شبانه روز مشغول این کار هستم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *