رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ظرفیت‌های عظیم فضای مجازی پیش چشمان ماست

19:41 - 20 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۷۸۴۲
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی در شورایعالی فضای مجازی تصویب و ابلاغ شده است. این سند فرصت خوبی برای پیام رسان‌های داخلی است تا از ظرفیت‌های این سند حداکثر استفاده را بکنند.

به گزارش گروه سیاسی ،ضرغامی در جمع فعالان فضای مجازی در مشهد گفت : سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی در شورایعالی فضای مجازی تصویب و ابلاغ شده است. این سند فرصت خوبی برای پیام رسان‌های داخلی است تا از ظرفیت‌های این سند حداکثر استفاده را بکنند.

وی افزود:اشکالاتی به سند ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی وارد است، ولی در مجموع آن را گام مهمی رو به جلو می‌دانم.۵ جلسه شورایعالی فضای مجازی به بررسی و تصویب این سند اختصاص داده شده است.

وی در ادامه گفت:نسل جوان مأموریت تاریخی انتقال گنجینه‌ی عظیم محتوائی تمدن اسلامی به آیندگان را برعهده دارد.رمز موفقیت این مأموریت آشنایی با مهارت‌های بسته بندی وانتقال پیام در فضای مجازی است.

در مقابل بمباران اطلاعاتی رقیب منفعل نیستیم. مخاطبان فضای مجازی "ایستگاه"هائی را انتخاب و با آن ارتباط برقرار می‌کنند باید سهم خود را از این ایستگاه‌ها تعیین کنیم.

ضرغامی در جمع فعالان فضای مجازی ادامه داد: تصویرسازی مزیت نسبی رقیب است. نگرانم گنجینه‌ی ارزشمند فکری ما به دلیل ضعف در این عرصه دفن شود. ظرفیت‌های عظیم فضای مجازی پیش چشمان ماست.

دایره مخاطبان نیرو‌های انقلابی در فضای مجازی محدود است. باید این دایره را توسعه دهیم. مخاطبان ما همه مردم اند. با هر فکر و سلیقه ای.

وی اظهار کرد:توسعه ظرفیت‌های جدید نیرو‌های انقلاب در فضای مجازی باید بر اساس تعریف روشن از مخاطبان باشد."موضوع محوری" به ویژه در عرصه‌های هنری باید در دستور کار قرار گیرد.

 وی در ادامه گفت:تا تقاطع کامل "برودکست" و "برودبند" زمان زیادی نمانده است.فعالان مجازی نیرو‌های انقلاب با طراحی اپلیکیشن‌های کارآمد خود را برای آن مقطع آماده کنند.تشکیل گروه در پیام رسان‌های اجتماعی کار خوبی است.ضعف بزرگ آن، تسلط چند نفر بر کل گروه است.باید مراقب بود اظهارنظر‌های تند در این گروه‌ها باعث سوء تفاهم و تفرقه نشود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *