رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قلعه‌نویی: دنبال قهرمانی هستیم/ به سنی رسیده‌ام که درباره داوری حرف نزنم

23:01 - 20 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۷۶۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اکنون به سن و سالی رسیده‌ام که بهتر است در خصوص داوری صحبت نکنم.

به گزارش گروه ورزشی ، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پیکان در هفته سوم لیگ برتر با اشاره به این بازی گفت: باید از مسئولان شهرقدس تشکر کرد، به خاطر زمین خوبی که آماده کرده بودند. درباره بازی هم باید بگویم ذوب‌آهن هنوز فوتبال مدنظر ما را انجام نداده و باید در نیمه اول با اختلاف حداقل دو گل از زمین خارج می‌شدیم.

وی ادامه داد: رحمان احمدی دروازه‌بان پیکان امروز یکی از روزهای خوب خود را پشت سر گذاشت. نیمه دوم سوار بر بازی بودیم اما متاسفانه بازیکن ما از زمین اخراج شد. زمانی که 10 نفره می‌شوید مجبورید بازی را کنترل کنید. در مجموع از ذوب‌آهن راضی نیستم، درست است کسب یک امتیاز بیرون از خانه نکته مثبتی است اما باید نیمه نخست بازی را با پیروزی تمام می‌کردیم که این اتفاق نیفتاد.

سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: تیم جلالی فوتبال خوبی بازی کرد به خصوص پس از اینکه ما 10 نفره شدیم. فکر می‌کنم تیم حریف به جز 2 ، 3 موقعیت، دیگر به نزدیکی دروازه ما هم نرسید.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال خبرنگاری درباره داوری این مسابقه، گفت: اکنون به سن و سالی رسیده‌ام که بهتر است در خصوص داوری صحبت نکنم. اجازه دهید کارشناسان در این باره نظر دهند، داوری است دیگر، کاری نمی‌شود انجام داد.

وی در خصوص پرسش خبرنگاری که گفت شما روزهای خوبی با سپاهان پشت سر گذاشته‌اید، آیا در لیگ برتر امسال هم با ذوب‌آهن به دنبال قهرمانی هستید، گفت: بله ما به خاطر همین به ذوب‌آهن آمدیم، البته امسال چند اشکال در تیم ما وجود دارد که یکی از آنها بازیکنان مصدوم تیم هستند، امروز 8،9 بازیکن را روی نیمکت داشتیم اما به علت مصدومیت همراه تیم نبودند. رجب‌زاده به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، چون عباسی مصدوم شد. مهدی‌پور و حسینی و یک مهاجم دیگر قرار است به تیم اضافه شوند. وضعیت قاسم حدادی‌فر را هم که می‌دانید، او انقدر پسر خوبی است که امیدوارم هرچه زودتر و با شرایط خوب گذشته برگردد.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه رجب‌زاده در هفته گذشته به گسترش فولاد گلزنی کرد، چرا در این مسابقه از ابتدا روی نیمکت تیم نشسته بود؟ گفت: رجب‌زاده هفته پیش روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت اما در این بازی ما او را برای نیمه دوم نگه‌ داشتیم که تاثیری که در بازی قبل داشت در این بازی داشته باشد. از وقتی که به تیم آمدم او توانسته 2 گل بزند. متاسفانه مصدومیت‌ها برنامه‌های ما را مختل کرده است.

قلعه‌نویی در این خصوص که آیا رجب‌زاده می‌تواند تبدیل به تعویض طلایی برای ذوب‌آهن شود، خاطر نشان کرد: ممکن است بازیکنان تعویضی ما نتوانند به ما کمک کنند به همین خاطر او را نگه داشتیم که بتواند به کمک ما بیاید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *