رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کرانچار: با آمدن مروان حسین، خط حمله کشنده‌ای درست می‌کنیم/ شرایط فراهم باشد، کریمی را می‌آوریم

0:30 - 21 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۷۶۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پیش از آغاز فصل با کریمی مذاکره کردیم و اگر شرایط فراهم باشد، او را می‌آوریم

به گزارش گروه ورزشی ، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پارس جم جنوبی در هفته سوم لیگ برتر با اشاره به این بازی گفت: از نحوه آغاز بازی راضی هستم و نفوذهای خوبی داشتیم و تنها راهی که حریف پیش‌رو داشت این بود که با ارسال توپ بلند دست به ضد حمله بزند. زمانی که گل زدیم، بدشانسی داشتیم و بازیکن ما مصدوم و پنالتی گرفته شد. در نیمه نخست پنالتی به نفع ما بود که گرفته نشد.

وی ادامه داد: با آوردن رافائل و غلامی سعی کردیم حریف را مهار کنیم، در مجموع از بازی و مبارزه طلبی بازیکنان رضایت دارم.

سرمربی سپاهان گفت: شاید نتیجه رضایت بخش نیست اما از بازی راضی هستم و از دروازه‌بان جوان تیم تشکر می‌کنم که در اندک دقایق حضور در زمین تاثیر خود را گذاشت. خروج نویدکیا به دلیل مصدومیت در تیم ما خلا ایجاد و حریف استفاده کرد. متاسفیم که نتوانستیم در این بازی 3 امتیاز را کسب کنیم.

کرانچار در پاسخ به این سوال که چرا پس از گل نخست، مهرداد محمدی را به بازی نیاورد تا سپاهان به حملات خود ادامه بدهد؟ گفت: محمدی را در برنامه داشتیم. این بازیکن در تمرین 2 روز پیش از ناحیه پای چپ مصدوم شد و نمی‌توانستیم از ابتدای بازی به میدان بفرستیم. با مصدومیت دفاع ما و اتفاقات بازی نتوانستیم از محمدی بهره ببریم.

وی درباره افت بدنی شاگردان پس از شروعی خوبی که داشتند، گفت: به دلیل مصدومیت رسول نویدکیا و اخراج بازیکن‌مان، انتظار داشتیم خط دفاع حریف و خط میانی را تحت فشار قرار بدهیم تا فشار بر تیم ما کمتر شود اما چون خط میانی نتوانست آن طور که باید شرایط را کنترل کند، این مسئله باعث شد اشتباهات تکرار شود.

سرمربی سپاهان درباره عملکرد داور این دیدار گفت: به نظرم داور در صحنه پنالتی حریف باید به نانگ کارت زرد می‌داد اما به دروازه‌بان ما قرمز داد. اگر از نظر داور آن صحنه پنالتی بوده، بنابراین باید در نیمه نخست هم به سود ما پنالتی اعلام می‌کرد.

کرانچار در خصوص عملکرد تیم پارس جنوبی جم در سه هفته اخیر گفت: پیش از مسابقه هم درباره آمادگی حریف هشدار داده بودیم و باید دانست که تیم حریف بازیکنان با نشاطی مانند نانگ، سینک و صالحی دارد و آنها می‌توانند سرنوشت مسابقات را برای این تیم رقم بزنند. باید ببینیم این شرایط تا چه زمانی ادامه‌دار خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌خواهد به تیمش یک دروازه‌بان اضافه کند؟ گفت: ما «لی اولیویرا» را مدنظر داریم و امینی هم باز می‌گردد اما هر دوی آنها مصدوم شدند و با توجه به کارت قرمز صدقیان، کیخسروی دروازه‌بان دوم ما در برابر ذوب‌آهن درون دروازه قرار دارد.

سرمربی کرانچار درباره فسخ قرارداد علی کریمی با دیناموزاگرب و در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال جذب این بازیکن خواهد بود؟ گفت: قطعاً همینطور است و درباره این مسئله جلسه‌ای داشتیم و اگر شرایط فراهم شود، کریمی را بازگردانیم. پیش از آغاز فصل با این بازیکن مذاکره کردیم و او تمایل هم داشت. باید ببینیم کریمی در چه وضعیتی است و چه میزان آمادگی‌اش را حفظ کرده است.

کرانچار در پایان در خصوص احتمال جذب بهنام برزای گفت: من در تیمم مشکلی برای عدم سرعت را نمی‌بینم چون میرزایی، پاپی و انصاری را داریم. حرف من از جنبه دیگری مطرح شد و اگر قرار است کسی را بیاوریم، تنها کریمی را اضافه می‌کنیم. ضمن اینکه با آمدن مروان حسین خط حمله کشنده‌ای را درست می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *