شورای فنی قدرت تصمیم‌گیری ندارد/ کشتی، خمره رنگرزی نیست

10:18 - 17 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۸۱۱
عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: کشتی با خمره رنگرزی متفاوت است و نمی‌توان انتظار داشت در کوتاهترین زمان ممکن در کشتی نتیجه گرفت.

منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکرد تیم کشتی آزاد جوانان ایران در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: تیم کشتی آزاد جوانان سال گذشته هم نتیجه خوبی نگرفت و باید بررسی شود چرا این مشکل وجود دارد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها و کشورهای دیگر در رده پایه عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند. ما هم اگر بخواهیم در آینده مشکلی در رده بزرگسالان نداشته باشیم باید در رده‌های پایه بهتر عمل کنیم، در غیر این صورت از قافله کشتی دنیا می‌افتیم.

عضو شورای فنی کشتی آزاد در خصوص این که احتمال تغییر کادر فنی تیم کشتی آزاد جوانان وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: در وهله اول باید منتظر بمانیم گزارش عملکرد این تیم به دست ما برسد. ضمن این که شورای فنی فقط نظرش را ارائه می‌کند و قدرت تصمیم‌گیری ندارد و فدراسیون تصمیم‌گیرنده است.

برزگر افزود: نظر شخصی من این است که کادر فنی تیم جوانان تنها 6 ماه فرصت داشته و این زمان برای این که بتوانند تاثیرگذار باشند کافی نیست. کشتی با خمره رنگرزی متفاوت است و نمی‌توان انتظار داشت در کوتاهترین زمان ممکن در کشتی نتیجه گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌توان پیش‌بینی کرد تیم ملی بزرگسالان چه عملکردی خواهد داشت. باید دید تیم‌های دیگر با چه قدرتی در مسابقات حاضر خواهند شد. در حال حاضر همه کشورها به شدت کار می‌کنند و ما نباید از قافله کشتی دنیا عقب بمانیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *