رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بزرگترین اعتراض ما شرکت نکردن در لیگ وزنه‌برداری است/ در آخرین رکوردگیری 5 کیلو بیشتر از رکوردم در المپیک را ثبت کردم

8:58 - 18 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۷۷۹
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: همین که در لیگ وزنه‌برداری شرکت نمی‌کنیم یعنی این که به نحوه برگزاری این لیگ اعتراض داریم.

سهراب مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرکت در مسابقات داخل سالن آسیا اظهار داشت: هیچ کس انتظار نداشت در این مسابقات شرکت کنم اما با توجه به صحبت‌هایی که با کادر فنی داشتم قرار شد در رقابت‌های داخل سالن حضور پیدا کنم. از طرفی این مسابقات نزدیک به رقابت‌های جهانی است بنابراین می‌توانم خودم را محک بزنم.

وی با اشاره به شرایط اردوی تیم ملی و آمادگی خود تصریح کرد: شرایط اردو نسبت به قبل بهتر شده و کمبودهایی که داشتیم رفع شده است، در اردوی ورزقان به آمادگی خوبی رسیدم به طوری که در رکوردگیری‌ که روز آخر انجام شد پنج کیلوگرم بیشتر از رکوردم در المپیک ریو را ثبت کردم.

مرادی در مورد بحران لیگ برتر وزنه‌برداری گفت: لیگ همیشه برگزار می‌شود اما آنطور که می‌خواهیم نیست بنابراین من هم در این فصل شرکت نمی‌کنم چون فایده‌ای ندارد. مسابقات لیگ از ریشه مشکل دارد و باید تبلیغات بیشتری شود البته امسال قرار است لیگ برتر پخش زنده داشته باشد.

دارنده مدال طلای المپیک ریو در پایان خاطرنشان کرد: همین که ما در لیگ شرکت نمی‌کنیم بزرگترین اعتراض است و نشان می‌دهد لیگ برتر خوبی نداریم که در آن روی تخته برویم. در کل باید تبلیغات و فعالیت بیشتری در این باره شود. باید چند نفر را انتخاب کنند تا با تیم‌ها و باشگاه‌های مختلف ارتباط بگیرند و به سمت این رشته سوقشان بدهند، با توجه به پخش مستقیم می‌توانند جایگاه وزنه‌برداری و قهرمانان این ورزش را نشان دهند و باشگاه‌های زیادی را جذب کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *