تاج: باید تلاش کنیم آسیب‌ها را به حداقل برسانیم

19:43 - 16 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۶۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نشست ستاد هماهنگی برنامه‌ریزی جام جهانی 2018 روسیه با حضور رئیس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و مسئولین سازمان‌های مختلف عصر امروز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشستی با حضور رئیس، سرپرست دبیرکلی، مشاور بین‌الملل، مشاور فرهنگی و دبیر کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی و ارتباطات اسلامی، وزارت کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزارت امور خارجه، معاونت گردشگری، سازمان میراث فرهنگی، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بعدازظهر امروز (دوشنبه) در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

این نشست با موضوع تبادل نظر و برنامه ریزی در خصوص اعزام هواداران ایران و سازماندهی آنها در روسیه به منظور همراهی تیم ملی فوتبال کشورمان مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر به حاضرین در این نشست گفت: باید برنامه‌ریزی دقیق و مدونی داشته باشیم تا بتوانیم عملکرد مناسبی در رقابت‌های جام جهانی 2018 – روسیه داشته باشیم. بر همین اساس با کمک نهادهای وزارت ورزش و جوانان، وزارت امورخارجه و سازمان میراث فرهنگی و گردشگردی و... گزارش ویژه‌ای از حضور تیم ملی در جام جهانی 2014- برزیل داشته باشیم تا بتوانیم آسیب شناسی کنیم. باید تلاش کنیم آسیب‌ها را به حداقل برسانیم.

وی در ادامه اظهار داشت: حضور در جام جهانی یک فرصت مغتنم است که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. برنامه و هدف فدراسیون فوتبال این است که از فرصت به وجود آمده بهترین بهره را ببرد. در همین راستا دومین نشست شورای راهبردی ویژه جام جهانی روسیه را به اعزام هواداران اختصاص دادیم تا بتوانیم تماشاگران خود را با سازماندهی نهادهای ذیربط در روسیه کنار خود داشته باشیم.

رئیس فدراسیون در ادامه افزود: هفته گذشته ملاقاتی با سفیر روسیه داشتیم که درباره برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و روسیه و استفاده از ظرفیت‌های کشور روسیه برای حضور تماشاگران ایرانی در این کشور در هنگام برگزاری جام جهانی 2018 و همچنین تسهیل در رفت و آمد ورزشکاران ایرانی به دو کشور از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود. آنچه مسلم است سفارت روسیه علاقه زیادی به همکاری با فدراسیون فوتبال ایران را دارد و آمادگی هرگونه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران را اعلام کرده است.

در ادامه این جلسه مسئولین حاضر در این نشست نکات مختلفی را در راستای اعزام و برنامه ریزی های مختلف ارائه کردند و مقرر شد در جلسه بعدی درخصوص اعزام هواداران به روسیه تصمیم نهایی گرفته شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *