رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آب‌پرور بعد از لژیونر به سراغ داستانی جاسوسی می‌رود/ سری جدید هوش سیاه قطعا ساخته نمی‌شود

7:30 - 17 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۶۱۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کارگردان سریال "هوش سیاه" با اشاره به اینکه فکر می‌کند امکان تولید سری جدید " هوش سیاه" وجود ندارد، گفت: سریال "کایدون" به مراتب بهتر از "هوش سیاه" است.
هوش سیاهمسعود آب‌پرور کارگردان سریال تلویزیونی " لژیونر" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: برای ساخت فصل جدید سریال "هوش سیاه" با من صحبتی صورت نگرفته است البته ما این اثر را برای سیما فیلم می‌ساختیم و شبکه ۳ آن را پخش می‌کرد و با وجود تغییرات ساختاری که در سیما فیلم صورت گرفته، کسی پیگیر این موضوع نیست.

وی ادامه داد: در صورت فراهم شدن شرایط، علاقمند به ساخت سری جدید "هوش سیاه" هستم، اما فکر می‌کنم امکان تولید این مجموعه وجود نداشته باشد.
 
کارگردان سریال "هوش سیاه" تصریح کرد: ما هم اکنون پروژه " کایدون" را در دست داریم که به مراتب بهتر از "هوش سیاه" است، اما در ظاهر امکانات مالی سازمان اجازه تولید این اثر را نمی‌دهد. "کایدون" درژانر جاسوسی به نگارش درآمده است.

آب پرور اظهار کرد: هم‌اکنون مشغول آماده کردن بخش‌های پایانی سریال " لژیونر" هستیم و در این راستا فعالیت‌های مربوط آماده‌ساری مجموعه از جمله صداگذاری، موسیقی و تکمیل چنین قسمت‌هایی را انجام می‌دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: طرح‌ها و فیلمنامه‌های زیادی در دست دارم، اما موضوع این است که قطعیتی در مورد ساخت آن‌ها وجود ندارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *